Onneksi mun sukulaiset ei hössötä. Toki siellä tulevat isoäidit neuloo vauvalle talvipukua ja villasukkia yms, mutta he ovat kyllä onneksi maltillisia, eivätkä hösää. Mä en jaksais sitä hösäämistä.. raskauttani en ole jakanut naamakirjassa ja vain lähimmät ystävät ja perhe tietää esikoisemme tulosta ja autappa armias sitä, joka lipsauttas uutisen naamakirjaan....ei ne uskalla. :D
Itse sitten "hösään" kotona, jos sitä siksi voi sanoa.. laitan vauvalle kotia valmiiksi suurella rakkaudella ja odotuksen innolla, onhan hän todella toivottu!
Olen myös ilmoittanut kaikille, että jos meidän vauvalle haluaa ostaa lahjan/lahjoja, niin mieluummin vaatteita tai lahjakortti vaateliikkeeseen, mutta kaikenmaailman höpöhöpö-lelut ja moottorikiikut yms saa unohtaa.. en halua kotiini lelukaaosta. Toki vauva tulee saamaan leluja, mutta mieluummin hankin ne sitten itse, kuin ota niitä vastaan ylenpalttisia määriä suvulta ja kavereilta. Joku roti se pitää olla... enkä usko siihen, että lapsi on onnellisempi kun on krääsää ympärillä.. ei sitä minullakaan ollut, ja hyvin pärjättiin. Pikemminkin lisää vaan omaa luovuutta ja mielikuvitusta, kun rakentaa majaa metsään tai käpyeläimiä.
Ihan kirveli lukea -varpu- sun tilanteesta... mä olisin varmaan sun sijassasi jo raivostunut sukusuhteet pilalle.. :D
Kaikki odottajat kuitenkin ovat erilaisia ja itse olen saanut olla ihanan rauhassa hösäämiseltä.. toiset taas tykkää, jos ollaan kokoajan ihailemassa ja hupsuttelemassa vieressä. Mut sehän on ihan ok. :)
Tsemppii!