Olipa onni, että löysin tämän keskustelun! luulin jo olevani täysin kahjo, kun en kestä erään sukulaisen hösöttämistä minun raskaudestani! Onneksi en ole yksin, ja tsempit kaikille kohtalotovereille :)
Minun vauvani kuulemma hemmotellaan pilalle, ostellaan prinsessavaatetta (joo, sopii, etenkin jos siellä on poika!) ja kaikki on niin kovin selvää. minun pitää ottaa lastenvaunut, pinnasängyt, vaateläjät, rintapumput sun muut vain tältä ihmiseltä, ei esim. rakkailta ja tärkeiltä ystäviltäni (jotka luojan kiitos ovat sentään normaalijärjellä varustettuja)...! Siis tämä sukulainen aikoo hemmotella ja ostella kaikkea, ei me!!??!
En jaksa. Ei kestä hermo kuunnella, enkä ole pitkään aikaan kuunnelutkaan, sillä vaihdoin puhelinnumeron salaiseksi. Olen monet kerrat sanonut, etten jaksa hössöttämistä ja sitä paasaamista joka asiasta, en ole sen luontoinen. Minä olen myös jotenkin ahdistunut ja en oikein halua puhua tästä muille kuin miehelleni.
En tiedä, pitääkö se sitten ottaa ja muuttaa kauemmas että saadaan sitä tervettä välimatkaa tähän tilanteeseen? koen, etten saa olla rauhassa enkä onnellinen tästä asiasta. Ja minua hyssytellään myöskin, pitäsi antaa muiden höseltää mutta hei: eikös tämä ole meidän oma juttumme? Meidän lapsi? Minun kroppa? minun tunteet... :P (joilla ei tunnu olevan mitään väliä)