Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Itse olen hyvin ulosp&auml;in suuntautunut ja jaan asioita milell&auml;ni muiden kanssa, mutta olen itse huomannut samankaltaisia tuntemuksia raskauttani koskien. Varsinkin mahan koskettelu her&auml;tt&auml;&auml; v&auml;lill&auml; suorastaan kuvotusta ja olenkin sanonut joillekin, ettei se tunnu luontevalta. Ei juurikaan minun itseni vuoksi, vaan vauvan vuoksi. Kuulostaa varmaan liioitelulta, mutta ett&auml; halua ett&auml; vauvan iholle tunkeudutaan. T&auml;m&auml; ei ole ollenkaan minun tapaistani, joten liit&auml;n sen raskauteen kuuluvaksi ilmi&ouml;ksi. <br />

<br />

Sukulaisten kanssa kannattaa pysytell&auml; v&auml;leiss&auml;, mutta itse olen jo hyviss&auml; ajoin kertonut kaikille ett&auml; haluan ensiksi itse opetella hoitamaan vauvaa ja toipua synnytyksest&auml; ennen kuin on vierailujen aika. Minusta mielipiteens&auml; on syyt&auml; tuoda esille, mutta yritt&auml;&auml; kuitenkin olla asiallinen. Meill&auml; ainakin mielipiteit&auml;ni on kunniitettu. Toivon samaa sinulle![/PARSEHTML]

Takaisin