T
Tove90
Vieras
Hei!
Meillä ensimmäinen IVF lyhyellä kaavalla.
Afc 3 ja eilen eka ultra.
Oikealta löytyi vain yksi follikkeli 14mm.
Sovittiin että maanantaina kurkataan ultralla mikä tilanne ja että tehtäiskö inssi.
Mun sydän on palasina, aivan tuusan nuuskana
Nyt lääkitys menopur 375 ja jarruma fyremadel.
Pliis kertokaa mulle että tässä on mahdollisuus vielä kokeilla jotain muuta lääkettä tai saada parempi vaste toisella yrityksellä?
Ja että sitä edes kokeillaan?
Mä meinaan ihan romahtaa. Hoitaja selitti jotain että ei sitä yhtä kannata punktioida sieltä kun siihen menee yksi ivf kierros sitten.
Mutta se ei lohduttanut nyt yhtään kun mulla on aivan jäätävä pelko siitä että tällä tuloksella ne ei lähde edes toista kertaa yrittämään
Tilkan viuhkassa ollaan hoidossa.
Kaikki vinkit ja neuvot otetaan ilolla vastaan <3
Onko muuten joku raja montako follikkelia oltava että tehdään punktio, vai voinko vaatia että yrittävät tän yhden ainoan sieltä saalistaa talteen?
Taustalla endo, amh 0,22.
Meillä ensimmäinen IVF lyhyellä kaavalla.
Afc 3 ja eilen eka ultra.
Oikealta löytyi vain yksi follikkeli 14mm.
Sovittiin että maanantaina kurkataan ultralla mikä tilanne ja että tehtäiskö inssi.
Mun sydän on palasina, aivan tuusan nuuskana

Nyt lääkitys menopur 375 ja jarruma fyremadel.
Pliis kertokaa mulle että tässä on mahdollisuus vielä kokeilla jotain muuta lääkettä tai saada parempi vaste toisella yrityksellä?
Ja että sitä edes kokeillaan?
Mä meinaan ihan romahtaa. Hoitaja selitti jotain että ei sitä yhtä kannata punktioida sieltä kun siihen menee yksi ivf kierros sitten.
Mutta se ei lohduttanut nyt yhtään kun mulla on aivan jäätävä pelko siitä että tällä tuloksella ne ei lähde edes toista kertaa yrittämään

Tilkan viuhkassa ollaan hoidossa.
Kaikki vinkit ja neuvot otetaan ilolla vastaan <3
Onko muuten joku raja montako follikkelia oltava että tehdään punktio, vai voinko vaatia että yrittävät tän yhden ainoan sieltä saalistaa talteen?
Taustalla endo, amh 0,22.