Onko mies pettänyt? Tarvitsen apua kipeästi!

  • Ketjun aloittaja vieras900
  • Aloituspäivämäärä

Onko pettänyt?


  • Kaikki äänestäjät
    12
V

vieras900

Vieras
En ole ihan varma kuuluuko tälle palstalle, mutta luulisin.

Meillä oli pari viikkoa sitten kylässä naispuolinen kaverimme. Koko illan mieheni puhui tämän kanssa kaiken maailman asioista, he taistelivat jatkuvasti jostakin aihe alueesta, päissään kun olivat. Itsekin join alkuillasta, mutta meni maku koko touhuun, koska jäin jatkuvasti omiin oloihini, joten minun juomiseni jäi alle kuuteen siideriin.



No, mies jatkoi "taisteluaan" tämän kaverimme kanssa ja minä aloin väsyä, joten menin nukkumaan puoli 2 aikoihin yöstä. Heräsin aamu 6 siihen, että mies tuli nukkumaan. Olin tietysti aika kiukkuinen asiasta, hän oli yli 3tuntia jatkanut juomista toisen naisen kanssa ja olimme muutenkin aikanaan sopineet, että jos toinen menee nukkumaan, silloin vieraatkin menevät, tai voivat jatkaa omassa rakennuksessaan. Annoin kuitenkin olla ja jatkoin nukkumista.



Tämä kaverimme oli nukkunut erillisessä rakennuksessa, niinkuin vieraamme aina. Hän tuli ns. "päätaloon" aamulla 12 aikoihin, mekin olimme jo hereillä. En ollut vielä puhunut miehen kanssa viime illasta, ajattelin ensin katsoa heidän käyttäytymistään kun kohtaavat toisensa. Kaverimme oli todella vaivaantuneen oloinen, hän vältteli katsettani ja minun kanssani puhumista. Hyvin kummallista. Mieheni päinvastoin oli aivan normaali, hieman vain poti krapulaa.



Tämän tapahtuman jälkeen aina kun tämä kyseinen kaveri on kyydissämme, kun viemme häntä jonnekin, minusta tuntuu että miehelläni on juuri silloin kova näyttämisen halu, kyllä hän pystyy ja uskaltaa vaikka mitä. Tämä kaverimme taas tuntuu olevan kovin vaivaantunut. Olen myös huomannut, että kun mieheni viestittelee tämän kaverimme kanssa, hänellä on aina ihmeellinen hymy kasvoillaan, eikä hän kuule mitään tai reagoi mihinkään mitä hänelle sanon.



Tämä on mielestäni todella häiritsevää ja minusta tuntuu, että tuona yönä tapahtui jotakin kun nukuin. Olen puhunut useasti tästä mieheni kanssa, mutta hän vakuuttaa ettei mitään tapahtunut ja haluaisin uskoa häntä ja luotan häneen, mutta silti en vain pääse irti ajatuksesta että jotakin olisi tapahtunut :/

Ja vielä se, että tuon jälkeen miehellä on ollut kova hinku saada tämä kyseinen kaveri uudestaankiin meille juomaan ja istumaan iltaa, näillä näkymin olisi huomenna tulossa. Onko kellään hyviä ideoita, miten voisin narauttaa heidät jos jotakin heidän välillään tapahtuu?
 
No ehkä helpoin tapa on taas sanoa, että menet nukkumaan vaikket todellisuudessa mene ja kyttäät jostain niiden touhuja? Tai sitten kysyt ihan suoraan, katso miten reagoi, voi jo paljastaa. Mutta onko ukkos niin tyhmä, että pettää vaikka olet paikalla?
 
Itekin ehkä menisin "nukkumaan" ja sitten narauttaisin kiinni itse teossa.. tosin eihän se itselle mikään kiva tilanne olisi :eek: ja tosiaan tuo moonflowerin ehdotus suoraan kysymisestä myös ihan hyvä, mutta voi olla että ei asia silläkään suoraan selviä..ihmiset kun nykyään tuntuu valehtelevan päin naamaa vaikka miten.
 
Takaisin
Top