Moi
Täällä nyt rv 9+4 ja mies viikko sitten tiputti "pommin" ja yhtäkkiä ilmoitti ettei halua jatkaa suhdetta mutta lapsensa haluaa...Tämä lapsi oli suunniteltu ja siksi tuo lause oli jotain käsittämätöntä ja mies siis "luikki karkuun" mielestäni kyse on lapsellisesta ja kypsymättömästä miehestä, jos edes siksi voisin kutsua. Nyt on aika varattu kuitenkin tiistaille aborttiin, sillä kyseessähän olisi 3.lapsi itselleni, (miehellä ei lapsia) ja jäisin tämänkin kanssa yksin. En ymmärrä, en...Toisaalta ehkä paras että kertoi ajoissa, sillä muutenkaan kun en psyykkisesti ole terve, vaan takana on masennusta yms. niin abortin kannalle olen kallistunut. Päätös ollut hirmuisen vaikea, ja tuntuu että vieläkään en tiedä mikä on minulle paras ratkaisu. Kaikkiaan elämässä ollut ennenkin tilanteita joissa mies ei olekaan sitä mille ensin antaa näyttää vaan paljastuu täysin muunlaiseksi. Olisi pitänyt tuntea paremmin,mutta ikää on jo 35v itsellä, ja ajattelinkin etten kykenisi enää raskautumaan helpolla ja siihen menisi aikaakin, mutta tämä tuli kertalaakista ja siitä olin onnellinen. Lapsen syntymä olisi ollut minulle ihana asia,mutta mies ei sitä osannut arvostaa vaan laittaa itsensä ja työnsä etusijalle. Olen erittäin pettynyt :,(