Onko lapsellasi matkapahoinvointia?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Matkapahoinvointi - se monen perheen automatkojen riesa? Onko teillä sitä? Miten olette hoitaneet matkapahoinvointia?

Meillä on täällä myös artikkeli matkapahoinvoinnista. Artikkelin mukaan pahoinvointiranneke voi auttaa siihen. Onko joku kokeillut sitä?

Meillä ei lapsilla ole tätä onneksi ilmennyt. Itselläni sen sijaan on. Lapsena sain aina pitkille automatkoille matkapahoinvointilääkettä. Nykyisin en sentään autossa tarvitse, mutta huvipuistoon mennessä joko otan lääkkeen tai hurjemmat ajelut jää vähiin. 🤢 (Tykkään kyllä hurjistakin laitteista - jos vain ei tule huono olo.) Ehkä pitäisi kokeilla ranneketta.
 
Ei ole itsellä tai esikoisella, mut ajattelin vinkata et mulla tuli vastaan tämmönen video vähän aikaa sitten. Eli ostaa lapselle halvat lasit (ilman vahvuuksia) ja laittaa teipit. En tiedä auttaako oikeasti, mut itse olen valmis kokeilemaan aivan kaikkea lasten hyväksi.
Netistä saa tilattua aikuisille jotain pölön näköisiä pahoinvointilaseja, ainakin Amazon.de:stä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Muokattu viimeksi:
Selkä menosuuntaan matkustaessa on tosi pahana! Oli pakko kääntää lapsi ajoissa toisinpäin. Se onneksi helpotti.
 
Takaisin
Top