Onko kokemusta?

Aurinkopuuteri

Vauhtiin päässyt keskustelija
Koetan kirjoittaa asiani ytimekkäästi. Meillä on kohta vuoden ikäinen lapsi eli olen ollut raskaana jo aikaisemmin. Olemme olleet nyt jonkun aikaa ilman ehkäisyä periaatteella tulee jos tullakseen.

Viime kuussa olin todella varma, että olen raskaana. Tajuton väsymys, juuri se olo että odotan. Ekassa raskaudessa ei ennen menkkojen loppumista ollut muita oireita kuin tunne, että odotan ja olin aivan varma siitä. Ja testihän näytti heti selvän plussan. Nyt  minulla oli kumminkin kuukautiset jotka kestivät sen 5päivää, mutta hieman niukempana. Oloni oli silti sellainen, että olen raskaana. No nyt vappuna minulla alkoi armoton kutina alapäässä ja kokkareinen valkovuoto. Minulla ei ole koskaan ollut hiivaa ennen tätä ja menin apteekkiin kysymään asiasta. Kun kutina oli niin paha suositteli, että otan hiivaan lääkettä. Onko alkurauskaudessa miten normaalia hiiva???? lääke on auttanut ja kutina aisoissa.

Kysynkin, että voinko tosiaan olla raskaana? onko kellään teistä ollut menkkoja raskauden alussa? Kiitos jos joku jaksaa vastata. :)

Ei ole kokemusta; enkä osaa touhon mitään sanoa; mutta kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä niin saat ainakin vastauksen ammatti ihmiseltä [:

Takaisin