Onko jouluherkut jo syöty?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teillä vielä jouluherkkuja jäljellä?

Meiltä löytyy vielä vähän pipareita. Lahjaksi myös tuli niin suklaata kuin vihreitä kuuliakin. Jos ne lasketaan, voi mennäkin hetki kaiken tuhoamisessa.

Helposti syötävää kotivaraa pitää kaikilla olla, joten ..😂
Jäljellä on ainakin yksi pötkö pipareita, paketti yli vuotisia vihreitä kuulia, jotka löytyivät joulusiivouksen yhteydessä. Vaan päiväys niissä ok.
On myös joulun jälki alesta ostettu budabets-paketti...jolla olen aikonut itseni palkita vauvan kanssa kotiin tultuani.

Joululahjaksi saatuja suklaita on vielä. Ja kaupan pipareita on. Piparit taitaa kestää pitkälle kevääseen kun en niistä hirveästi tykkää, mies ei syö ollenkaan ja taaperoa ei viitsi liikaa opettaa herkkuihin.

On myös joulun jälki alesta ostettu budabets-paketti...jolla olen aikonut itseni palkita vauvan kanssa kotiin tultuani.

Kiva ajatus. 😊 Itselleni ei kuopusta odottaessa maistunut suklaa. Joulun suklaat olikin pahin, mitä ei "voinut" syödä raskaana. Niinpä ostin niitä 2020 jouluna helmikuussa syötäväksi.

Vanhempien kotona (jossa vietin jouluviikon) tuli aika lailla kaikki tuhottua. Paitsi useampi pullo punaviiniä, menekin pienuus yllätti kaikki kun mä en ollut juomassa 🤣 mut se onneksi säilyy ensi vuoteen. Kotona sit taas on mun joulukuun alussa vietetyiltä synttäreiltä jäljellä vaikka mitä, eikä mikään hyvä tahdo just nyt maistua 🤢

Lahjaksi saatua suklaata on vielä aika paljon, vähän myös vihreitä kuulia. Silti maltillisempi tilanne sentään ku viime vuonna, jolloin saatiin kirjaimellisesti noin 2 kg suklaata lahjaksi... 😀 Mies vielä söi suurimman osan, ku itse olin alkuvuoden pahoinvoinneissa

Takaisin