Onko haalea viiva plussa?

Onko haalea viiva plussa?

• Kyllä

Äänet: 6 54.5%
  • Ei

Äänet: 5 45.5%

• Kaikki äänestäjät
    11

Aurinkonsäde

Vasta-alkaja
Heii! Tässä nyt ihmetellään onko tossa haalea viiva vai kuvittelenko kaiken? Menkat myöhässä 8päivää ja en siis yhtään odottanut sillä yhdyntä oli juuri ennen kuukautisia, joten luulin ”varmoiksi päiviksi” .. Lapsi on siis erittäin tervetullut, mutta en osaa yhtään tulkita onko siinä haalea viiva vai eii??

Liitteet

• 73421BD4-E361-493E-8DD2-8CD667BDD562.png
    73421BD4-E361-493E-8DD2-8CD667BDD562.png
    5.6 MB · Katsottu: 221
  • AF61D1FF-FA29-4FE5-BEDB-D865FBE2916A.jpeg
    AF61D1FF-FA29-4FE5-BEDB-D865FBE2916A.jpeg
    211.6 KB · Katsottu: 224
Jos tarkoitat tuota, mikä on alleviivattu, niin mun silmään näyttää että viiva olisi väärässä paikassa, jos siinä jotain näkyy. Varmasti lähipäivinä vahvistuu, jos raskaus olisi alkanut :) onko sulla ovulaation ajankohdasta mitään tietoa?

Jos tarkoitat tuota, mikä on alleviivattu, niin mun silmään näyttää että viiva olisi väärässä paikassa, jos siinä jotain näkyy. Varmasti lähipäivinä vahvistuu, jos raskaus olisi alkanut :) onko sulla ovulaation ajankohdasta mitään tietoa?
Siis ovulaation ei pitäisi olla tuon yhdynnän aikana, mutta voiko olla, että se myöhästyi? Sillä minulla ei ole ikinä ollut kuukautiset näin myöhässä. Yleensä päivän ajoissa, mutta ei päiviä myöhässä. Ja rintoja nipistää ja väsymystä on ollut. Olen todella hämmentynyt tästä. Luulin, että on ”varmat päivät” yhdynnän aikana. En yhtään ollut valmistautunut, että kuukautisia ei olisi. Huh!

Takaisin