Onko hääpuvun myyminen harmittanut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Talvi

Näppärä viestien naputtelija
Mä oon myymässä hääpukua ja eilen kun otin siitä lisäkuvia, tuli kauhee olo että miten mä voin tätä myydä. Tässä raskaushormoonit varmasti myös pauhaa. Toisaalta mietin enhän sillä mitään tee, muutaku joskus hypistelisin :-)

Olis kiva kuulla onko jälkeenpäin kaduttanut jos olet myynyt pukusi?

Mä en ole kyennyt myymään. Luulen etten olisi muutenkaan, mutta varsinkin nyt, mieheni kuoleman jälkeen tuntuu että meidän molempien hääpukujen kuuluu olla siellä kaapissa pukupusseissa vierekkäin. Liittyy liikaa tunteita ja muistoja.. :Heartred

Olen myös ajatellut, että ehkä sitä hieman tuunaamalla voisi käyttää joskus jos tulee tarvetta hienommalle iltapuvulle :)

Mä kun ostin pukuni, niin ajattelin et tietenkin pistän sen heti myyntiin kun en itse enää tarvitse. No, enpä ole pistänyt, enkä raaski pistää. Jotenki siihen pukuun on niin rakastunut, että en halua/pysty siitä luopumaan, vaikka en sitä enää käyttää "saakaan"..välillä oikein harmittaa, ettei sitä saa enää päälleen pukea. Jossain näin yhden puvun niin, että oli käytetty sisustuksessa. Oli siis puettu mallinukelle ja oli jossain olohuoneessa esillä. Olis ihan hauska idea tuo, mutta itsellä ei toimisi kun tuskin nuo kolme kissaa antaisi sen olla rauhassa..

Otin puvun pois myynnistä :) Tuli vähän sellanen olo et mitä mä oikeen ajattelin. ALunperin siis jo ajattelin etten sitä myy. Eipä siitä mitään hyödy jos sen myy, se on niin pieni rahakin että ei se oo sen arvosta. Säilytän ja hypistelen joskus :) Mistäs sitä tietää jos esikoistytär sen huolisikin puvukseen jonain päivänä :)

Enpä ole myynyt, vaatehuoneessa pukupussissa odottelee parempia aikoja :) Tosin, mun kokoisia ottajia ei taida olla muutenkaan. Jos joskus tulee tarvetta, sen voi vaikka värjätä - vanhojentanssipuvuksi tai joksikin, noita pikkutyttöjä on suvussa oman tytön lisäksi aika monta.

Juurikin itse pohdin samaa asiaa. Raaskisinko myydä hääpukuni? Se on mulle ihan erikseen teetetty ja toisaalta olisi harmi luopua siitä, toisaalta taas tilaa tarvittaisiin meidän verkkokellariin. Vaikea päätös.

Mäkin oon miettinyt, et lähtisin omaani myymään, mut en sit oo jaksanu tai en oo raaskinut. Toisaalta oon miettiny, et lyhentäisin helman johonkin puoleen sääreen tai polveen ja käyttäisin ite vielä joskus, kun muuten niin ihanan mallinen puku. Toisaalta voisin myydä, jos hyvän hinnan saisin, mut hankalampi myydä, kun on raskausmuokkaukset.

Oman mekkoni teetin, niin en sitä varmastikaan myy, vaikkei sitä välttämättä tulis enää missään pidettyäkään :)

Äitini teetätti aikanaan omasta häämekostaan kastemekon, joka olikin minulla ja sisaruksillani yllä :)

minäkään en omaa tteetettyä pukua ala myymään mutta tulevalle lapsukaiselle ajattelin siitä kastemekon ommella

Minulla on tallessa hääpuku,koska se oli minulle mittojen mukaan tehty ja vauvamahalle suunniteltu.Säästin sen kun ei sillä kukaan muukaan mitään tee,eikä sen avioliiton lapsetkaan ole kiinnostuneita siitä.Myöhempien häiden "hääpuvut" on laitettu käyttöön,no lähinnä juhlavaatteina olleet sitten koska eivät ole mitään häämekkoja.

Mua harmittaa lähinnä, ettei se mennyt kaupaksi.. musta se oli niin upee, vaikka ei varmasti kaikkien makuun. Olis ollu kiva et olis päässyt taas käyttöön.. Ongelmaksi muodostui se, ettei siitä oikein saa valokuvaa, missämpuvun hahmottaisi, se pitäis nähdä livenä. Kukaan ei kuvien perusteella ollu kiinnostunu näkeen pukua.. en olis katalogikuvan pohjalta kyllä itsekään sitä vilkaissutkaan, mutta vieläki oon niin tyytyväinen että löysin sen :D Toinen ongelma on hinnoittelu.. kun tuli maksettua siitä, eh.. aika paljon. Mutta nyt kun se on käytetty eikä enää saman vuoden mallistoa niin en tiiä postaritko siitä sais vai mitä.. ei oikein oo puku, josta vois enää mitään muutakaan tehdä ja se tuntuis ton puvun tuhlaamiselta..kuten myös se että se on tyhjän panttina kaapissa. No, tyttö saa sitä sit pukea..

bjorkm Tussapa onkin ihana idea! Teettää hääpuvusta kastemekko! :) Itsehän en enää edes muista mitä vaatteita minulla oli päällä, kun meidät maistraatissa vihittiin, mutta ei niitä vaatteita kyllä enää tallella ole. :D

Takaisin