Onko elintarvikkeita joita ilman tuntuu ettet selviä?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitkä ovat sinun must-elintarvikkeet? Mitä ilman tuntuu että olet hukassa?

Jos meiltä on loppu kaurajuoma kahviin, kahvi, kurkku, margariini tai leipä, tekee minulla tiukkaa.

Kahvi kun loppuu niin silloin on piru irti!
Ukolle taas leipä on maailman tärkein elintarvike.
Poitsu nyt on vielä liian nuori pitääkseen yhtä elintarviketta toista tärkeämpänä.

Kahvia on kyllä oltava! Ja siihen joukkoon maitoa. Jorgurttia ja hunajaa meillä on myös aina kaapissa.

Ilman leipää oisi vaikea tulla toimeen. Mies taas ei taitaisi tulla toimeen ilman maitoa. Esikoinen taas syö päivittäin jugurttia, joten se lienee tärkeä. Ainakin jotain kasviksia on myös oltava.

Kahvia ja siihen maitoa täytyy olla. Myös ruisleipä on välttämätöntä! Vissystä on myös tullut tärkeä, voisi senkin puuttuminen tehdä tiukkaa. Muilla perheenjäsenillä ei taida olla tällaisia pakkomielteitä kuin minulla :p

Kahvia ja maitoa pitää olla.
Leivän päälle juusto ja leikkele. Leipä saa olla ihan mitä vaan näkkäristä rieskaan, mut päällisiä pitää olla.

Maito, pepsi max ja kahvi on mulle itselle tärkeimmät.

Mies ei pärjää ilman leipää ja esikoinen tarvitsee rahkaa.

Tuoremehu aamulla (varsinkin nyt raskausaikana) on pakollinen. Ilman sitä ei päivä lähde käyntiin

Itellä nyt näin raskausaikana on tullu tärkeäks maito, raejuusto ja kivennäisvesi. Myös kurkkua ja tomaattia pitää olla leivän päällä juuston lisäks

Minulla Coca-cola Zero tai jokin muu kolajuoma, kuopuksella Nutrilon Pepti, ja se on ehdoton. Muilla ei ole tarkkoja vaatimuksia minkään suhteen.

Kahvi , siihen maito ja pepsi max. Jos niitä ei kaapista löydy , ahdistus nousee maksimiin välittömästi!! :nailbiting:

Meillä on aamu pilalla jos ei ole kaurahiutaleita, raejuustoa ja kahvia. Itselläni menee pasmat sekaisin tällä hetkellä jos porkkana loppuu kesken.
Suklaata on löydyttävä kaapista.

Takaisin