Onko elämäsi ollut tasaista?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko elämäsi ollut tähän asti tasaista vai ihan päinvastoin?

Nuoruuteni taisi olla aika tasaista. Olin vielä kiltti nuori niin ei omatkaan touhut asiaan vaikuttaneet. Aikuisuus sitten asia erikseen. Vastoinkäymisiä ollut ainakin ihan riittämiin. Toisaalta arki kaiken keskellä on varsin tasaista.

Nyt aikuisena on minunkin elämäni ollut hyvin tasaista ja ihanaa. Nuorena mielenterveysongelmat vaikeuttivat tosi paljon elämää ja arkea. Olin niin epätasapainoinen ja arvaamaton ihminen, että äidiksi minua ei olisi voinut kuvitellakkaan.
Siinä vaiheessa kun tapasin mieheni ja sain kunnollisen lääkityksen, elämä muuttui uskomattoman ihanaksi.
Lapseni on tuonut minulle käsittämättömän paljon onnea ja töissäkin pystyn käymään, mitä ei olisi koskaan voinut uskoa.
Kaikki elämäni negatiiviset kokemukset ja tunteet tekivät minusta lopulta hyvin optimistisen ihmisen.

Kuormitun edelleen helposti, mutta mieheni auttaa minua aina kun olen väsynyt ja töissä jaksan puolikkaalla oikein hyvin. :happy:
Välillä toivoisin pystyväni kaikkeen, mutta olen hyväksynyt sen etten pysty.

Ei ole koskaan ollut tasaista tämä minun elo. Ylämäkeä ja alamäkeä, yhtä vuoristorataa.

Kieltämättä ei ole ollut tasaista. Lapsuus oli melko traumaattinen, nuoruus jäi tavallaan elämättä, nuorena aikuisena on otettu kolhuja milloin mistäkin. Tuntuu, että olen ollut vähän huonon auringon alla koko ajan. Nyt on alkanut tasaantumaan, vaikka normaaleja elämään kuuluvia vastoinkäymisiä toki on.

Takaisin