Mulla on tosiaan ollut aika kauan sellanen kutina takamuksessa, että hyvä on jos tonne rv 36 päästään. Toive ois ehkä just siellä 36-37 viikoilla, ois aika odotettavaa. Mutta näillä puheilla se varmaan menee just tonne rv 42[:D] Kunhan nyt odottais synnytysvalmennuksen yli edes! Toivon, että vesien menolla alkais niin ei tarvis hirveesti miettiä, että onko tää nyt tässä vai hyytyykö supparit kesken kaiken. Mutta eihän ne mee, varmaan joudutaan puhkasemaan kalvot tälläkin masukilla. Kun olis ees ne kivuliaat supparit, siis selvyyden vuoksi vaan. Ei tässä masokisteja sentään olla[:D] Toisaalta, tunnistin viimeksikin "oikeiksi" suppareiksi, vaikkei kipuja ollut yhtään ennen kalvojen puhkaisua. Toisaalta esikon kanssa ei ollut kivuliaita harjoitussuppareitakaan..Ääh, saas nähdä kuin mun käy!
Elizabeth, sökö pumppu on täälläkin, sen verran sökö että se saksitaan heti synnytyksestä toivuttua. Mutta niin vaan ne meinaa laittaa mut synnyttämään normaalisti alakautta. Itekin vähän pelkään tota pumpun kestoa, mutta kait ne tietää, mitä tekevät..Ajattelin kyllä pyytää vielä kardiologin konsultaation aiheesta, ei tosiaan huvita mitään sydäriä siihen soppaan saada. Kyllä sun mun tietääkseni on mahdollista saada se sektio jos se synnytys käynnistyy spontaanisti ennen tuota synnytystapa-arviota, jos katsovat että sen tarvitset. Kyllähän ne konsultoi hoitavia lääkäreitä ennen päätöstä, kun onhan nuo sun tiedot varmasti heti esillä kun epikriisin avaavat niin ymmärtävät, että nuo sairaudet/vaivat on otettava huomioon. Tsemppiä sinne kovasti, ei kyllä kuulosta tuo syövän esiaste mitenkään mukavalta. Toivotaan parasta kuitenkin [:)]