Omat ikänne ja lasten ikäerot?

tittelintuure

Silmät suurina ihmettelijä
Ois kiva lukea minkä ikästä sakkia tääl kirjottelee ja minkälaisilla ikäeroilla olette lapset tehneet. :)

Mä itse olen 25v, mies 28v ja lapset on 3v7kk,2v5kk sekä 1v2kk ja vatsassa asustaa pienoinen "sintti" rv 5. Eli n.1v2-3kk eroilla toisiinsa lapset tehty..nyt tulis sitten 2v ikäeroa jos "sintti" jaksaa mukana pysyä.

Mie oon 24v ja isäntä 27v murut näkyykin alla :D eli esikoisen-tokan välissä 2v3kk,toka-kuopus 2v ja tulossa kuopus-vauva väliin 1v7kk [:)]
saas nähdä miten arki lähtee sujumaan kun on vähän pienempi ikäero tulossa hurjaa kuinka paljon pari kk vaikuttaa kehitykseen!

Olen 34 vuotta. Esikoiseni täyttää juuri 15 vuotta, keskimmäinen täyttää 14 vuotta, kuopus täyttää pian 7 vuotta. Massuasukki syntynee joulu/tammikuun tienoilla. [:)]

Heips!
Olen 24-vuotias., ensimmäinen lapsi täyttää kohta 6 kk, ja masussa jo seuraavaa odotellaan rv 14+3! :D Ikäeroa tulee lasketun ajan mukaan pari viikkoa alle vuosi. :) Ensi kesää odotellessa!

hei minä oon 23.mies 29. esikoinen pian 1,6kk ja nuorimmainen 5kk.eli 1v1kk ikäeroo tuli meiän lapsukaisille.

Täällä minä 34v, mies 35v ja neljä poikaa: 12v, 9v, 6v ja huomenna 5kk. Lisäks masussa köllöttelee pienenpieni papunen rv 10+2 eli ikäeroa tulee 11kk. 

Minä 28v, ensimmäisellä ja toisella ikäeroa 1v 9kk, toisella ja kolmannella ikäeroa 5v 1kk. Kolmannella ja neljännelle ikäeroa tulisi noin 3v 2kk.

Niin, ja jos seuraava odotuttaa itseaan yhta kauan kuin tama ensimmainen niin ikaeroa tulee yli 5 vuotta. Jos taas tulee kun me haluttais, niin ikaeroa olis kiva sellaiset 1 tai max 2 vuotta.

Moikka =)

Minä ja poikakaverini/avopuolisoni ollaan molemmat 22 vuotiaita ja vain 3 päivän ikäerolla...minä tietenkin se vanhempi ja viisaampi ;)

Ensimmäistä odotellaan joten vasta tulevaisuus näyttää minkälaiset ikäerot lasten välille lopulta tulee =)

Minä 24 (melkein 25) ja mies 26v, poika syntynyt syksyllä -07 ja tyttö kesällä -10, ikäeroksi tuli 2v8kk. Jos vielä kolmas joskus tulee niin toiveissa olis pidempi ikäero jotain 4-5v ainakin.

minä täytän tänä vuonna  24,mies täyttää 30. ensimmäinen lapsi syntyi toukokuussa 2009, toinen kesäkuussa 2010. eli ikäeroa 1v,1kk. ja  jos joskus  viel kolmatta niin ikäeroa ainakin se 5v:D

Heips!
Mina olen 21v ja mies 20v. Esikoinen 1v(2/10) ja toinen syntyy elokuussa, eli ikäeroa tulee aika tasan 1v6kk. Olisin halunnut lapset  pienemmällä ikäerolla, mutta ensimmäistä yritettiin 1,5 vuotta niin eipä se toinenkaan sieltä nappia painamalla tullut. Kolmatta meille tuskin tulee vaikka molemmat haluaisimme, koska raskauteni tuntuvat olevan aika rankkoja.

Täällä ikää mittarissa 29, miehellä 37.  Esikoinen 2/10 ja tulokkaan la elokuussa.  Näin ollen siis lapsille tulee ikäeroa n. 1,5v.  Miehen kanssa keretään kumpikin myös täyttää vuosia ennen naperon syntymää.

Tämä mamma on 20w ja mies on 21w

Esikoisemme on 7kk ja masussa uinuu pikkukakkonen; jos syntyy LA:na niin ikäeroksi tulee 1v ja 3 päivää [:

Minä oon -90 syntynyt eli 21 täytän tänä vuonna ja mies -87 täyttää siis 24. Esikoinen syntyi 07/10 ja toinen on masussa tuloillaan nyt rv 10+5 ja la syyskuussa. Ikäeroksi siis tulossa noin 1v ja 2 kk :)

Takaisin