Ei ainakaan vielä, mutta synnytyksestä vasta 4 kk aikaa. Ja meillä seksittömyys on kiinni miehestä. Eikä liity vauvaan, koska sitä ei ollut ennen vauvaakaan. Mies kyllä kuulemma haluaa, mutta on saamaton. Eikä suostu vielä yli kahden vuoden jälkeenkään terapiaan eikä lääkäriin eikä ottamaan mitään apua vastaan, koska mitään ongelmaa ei ole. Olen yrittänyt tehdä asialle kaikkeni, mutta edelleen samassa pisteessä ollaan. Ilmeisesti on vaan tyydyttävä tilanteeseen, jos haluan tän miehen kanssa olla, enhän voi häntä muuttaa.
Nyt vauva-aikana minua ei niin haittaa seksittömyys, koska vauva on minussa kiinni 24/7 eikä edes nuku yksin, joten ei ole mahdollisuuttakaan seksiin. Miestä tuskin edelleenkään kiinnostaa, on varmaan vain iloinen että kerrankin saa olla minulta rauhassa.
Eli seksuaalisuus on ihan samanlaista kuin ennen raskautta ja synnytystä, mutta enää seksille ei ole aikaa. Halut eivät ole vähentyneet minulla, miehellähän niitä ei ollutkaan, eli eivät ole muuttuneet kummallakaan. Halujen eriparisuuden saralla tilanne on parantunut synnytyksen jälkeen. Läheisyydestä/seksistä ei tule riitoja enää, koska millekään niistä ei ole aikaa.