Oletteko usein samaa mieltä valtaosan kanssa?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tuntuuko, että olet samaa mieltä ja pidät samasta kuin "kaikki muut"? Ovatko esimerkiksi radion suosituimmat hitit sinustakin hyviä? Entä elokuvista vaikka Oscarin saaneet? Vai tuntuuko ettet yleensä ole samaa mieltä kuin muut?

Olen yleensä eri mieltä. Jos siitä jotain positiivista haluaa löytää, niin tarvitsemani tuotteet voi hyvinkin löytää poistokopasta. Radion kuunteleminen ei ole nautinto ja televisiosta katson uutiset.

Yleensä olen aina se vastarannankiiski. :grin Teini-ikäisenä tein sen ihan tahallani, kun tykkäsin poiketa valtavirrasta. Mutta nyt kun ikää on tullut enemmän, huomaan että ihan luonnostaan se vaikuttaa menevän niin. Toki joissakin asioissa pidän yleisestikin suosituista jutuista, mutta enemmän tuntuu olevan toisin päin. Esimerkkinä musiikkimakuni, en voi sietää esimerkiksi suomipopia radiosta, karvat nousee pystyyn jos esim. töissä se huutaa taustalla enkä voi vaihtaa kun muut tykkäävät. Useimmiten pukeutumistyylinikin eroaa hieman valtavirrasta, samoin esimerkiksi suosikkiherkkuni. Olen huomannut, että moni ei pidä esim. mämmistä, sillistä, tummasta oluesta tai tummasta suklaasta, ei ainakaan lähipiiristäni. Usein ajattelen, että ompas sitten enemmän mulle, mutta välillä ärsyttääkin kun ei ole paljoa muita joiden kanssa jakaa omat suosikkinsa.

Aika usein tuntuu että olen eri mieltä kuin "kaikki muut". En pidä kahvista, kaljasta, kokiksesta, minttusuklaasta... Ainakin kaupoissa soivista radiohiteistä päätellen en pidä valtavirtamusiikista. En pidä facebookista... Nuorena erotuin joukosta, kun pidän lukemisesta. Nykyisinkään ei kaikki ymmärrä kiinnostustani fantasiaan, mutta onneksi olen löytänyt oikeat ihmiset ja ystäväni pääasiassa pitää. En myöskään hirveästi katso tv:tä, mitä "kaikki" tuntuu tekevän illat.

Takaisin