Oletteko tukeneet pienyrittäjiä?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Näinä vaikeina aikoina, onko tullut tuettua pienyrittäjiä?

Olen tilannut esim. lastenvaatteita ja herkkuja pieniltä yrityksiltä. Myös noutoruokaa on tullut tilattua enemmän.

Olen tilannut kotimaisia lastenvaatteita ja ostanut kotimaisia alusvaatteita ja kerrastoja lahjaksi, tilasin juuri kotimaisia sukkia koko perheelle. Pientuottajan suklaalla on herkuteltu ja tilattu noutoruokaa. Mies käy säännöllisesti hierojalla kodin lähistöllä ja itse olen etsinyt hyvän fysioterapeutin, jolla käyn kerran kuussa.

Pyrin kyllä aina suosimaan suomalaisia ja etenkin paikallisia tuotteita ja palveluita. Yrittäjänä Suomessa ei ole etenkään näinä aikoina mitenkään helppo olla, joten vain tukemalla pienyritykset voivat säilyä :)

Haluaisin, mutta meidän alueellamme ei oikein ole sellaisia yrityksiä. Turhaan en osta vaatteitakaan, kun ei ole tarvetta millekään. Luottokampaajalla on kuitenkin käyty koko perheen voimin, pienintä lukuun ottamatta.

Olen tilannut ruokaa ja herkkuja pienyrittäjiltä. Ostin myös esikoisen synttäreille juhlatarvikkeet paikalliselta yhden miehen juhlatarvikeyritykseltä, vaikka juhlittiin pienellä porukalla. Tyttö oli erityisen innoissaan heliumpalloistaan.:) Lapsille ja kummitytölle oon myös tilannut jotain pientä yhdeltä paikalliselta ompelijalta.

Takaisin