Oletko pian lakossa? Tai vaikuttaako lakko elämääsi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hanna

Näppärä viestien naputtelija
Ensi maanantaina ja tiistaina useissa kouluissa ja päiväkodeissa ei tarjoilla ruokaa JHL:n laajan lakon vuoksi. Lisäksi kiinni on lukuisia paikkoja kirjastoista uimahalleihin. Oletko lakossa, tai vaikuttaako lakko jotenkin sinun ja lastesi elämään? Sana on vapaa!

Itse en ole lakossa, mutta lakko vaikuttaa kyllä elämääni. Lapseni päiväkodissa nimittäin ei tarjoilla ruokaa tuolloin. Pitää siis joko laittaa eväät mukaan tai pitää kotona tiistaikin (maanantait on aina kotona).

Ei vaikuta meidän elämään. Lapset ovat kotihoidossa ja mä olen eri alalla töissä :)

Eipä juuri vaikuta. Yksi lapsista on eskarissa, joten hänelle laitan eväät mukaan, mutta se on niin pieni juttu että en koe sen juuri vaikuttavan elämääni. :)

Ei kyllä vaikuta mitenkään, kun on lapsi kotihoidossa enkä ole alalla töissä tai töissä muutenkaan :D Ainut mikä voi vaikuttaa niin on tuo mahdollinen kirjaston kiinniolo, kun pitäisi käydä varaus noutamassa enkä varmaan tänään enää ehdi..

Just pakkasin eskarilaiselle lakkoeväät valmiiksi huomiselle: lounaaksi omatekoista pitsaa, pari kalkkunanakkia ja kurkkua sekä kirsikkatomaatteja ja välipalaksi pari mandariinia, pussismoothie ja voileipä. Eiköhän tuo hengissä selviä.

Poika vietti viikonlopun sairastellessa, joten kaikille mukavinta että lepää vielä huomisen kotona. Ehtii toipua kunnolla eikä tarvitse miettiä eväitä. :D

Takaisin