Oletko onnellinen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koetko sinä olevasi onnellinen? Meillä on täällä tuore artikkeli, joka käsittelee vanhempien onnellisuutta. Artikkelissa myös vinkkejä onnellisempaan vanhemmuuteen.

Itse sanoisin nyt olevani taas onnellinen. Meillä on ollut aikoja, jolloin en olisi näin sanonut, mutta ehkä voin taas psyykkisesti sen verran hyvin että kyllä, olen onnellinen. ☺️

Olen onnellinen ja kiitollinen kokoajan. Silloinkin kun minulla on huono päivä, niin mietin kuinka paljon rakastan lapsiani, perhettäni ja elämää yleensä.

Oon asennoitunut tän hetkiseen maailmantilanteeseen sillä, että ei kannata kokoajan pelätä mitä menettää vaan nauttia siitä mitä on kun on siihen mahdollisuus. Asiat kohtaan sit jos ne on pakko kohdata. Tärkeintä on auttaa toinen toistamme ja tukea vaikeissa tilanteissa. Maailma pyörii vaan yhteistyöllä. ❤️

Koen olevani onnellinen. Olen käynyt läpi vaikeamman ajanjakson talvella, mutta näyttää se aurinko paistavan myös risukasaan.

Toki jokainen vanhempi varmasti on väsynyt ja turhautunut, mutta yleisellä tasolla niitä hetkiä on vain vähän ja ne menevät ohi. Varsinkin jos vertaa siihen mitä lapsi tähän elämään on tuonut :red-heart:

Olen onnellinen. Viimeiset 6v on ollut tosi tasaista, eikä mitään isompia kriisejä ole ollut. Tottakai pienet lapset/vauvat ja jatkuvat (lievät) sairastelut väsyttää, mutta silti olen niinäkin hetkinä kokenut oloni onnelliseksi. Ollaan kaikki kuitenkin perusterveitä ja parisuhde voi hyvin, lasten kanssa menee tosi kivasti. Mitäpä muuta sitä voisi toivoa?

Takaisin