Oletko merkkiuskollinen?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Ostatko sinä aina (kun mahdollista) saman merkin tuotteita? Pidätkö joistain tietyistä merkeistä erityisesti?

Itse en ole hirveän kiinnostunut tuotemerkeistä. Ostan herkästi sen hieman halvemman kuin sen kallista merkkiä olevan. Hieman kyllä kiinnitän huomiota eettisyyteen ja suomalaisuuteen valinnoissani. Toisaalta ostan yleensä sitä hyväksi havaittua, kuten Kivikylän lihapullia tai Kariniemen broilerisuikaleita. Mutta esimerkiksi kaiken kanan mitä ostan ei tarvitse olla Kariniemeltä.

Ainakin herkuissa oon huomannut, että saman merkin tuotteet joko maistuu tai ei. Vaatteissa joidenkin merkkien kuosit ja materiaalit miellyttää enemmän kuin muiden. Kuitenkaan en ole ehdottoman merkkiuskollinen.

Nuorena kyllä piti olla Mic Macia ja Fubua :D

En ole. Olen saituri kitupiikki ja ostan itselleni aina halvinta, oli kivaa/hyvää/mukavaa tai ei. Ukon ja pojan ostoksiin saatan sitten törsätä huimia summia.

Kun löydän hyvän ja sopivan tuotteen, en siitä luovu! Pesuaineissa ja shampoossa, hoitoaineissa ja saippuoissa ei ole edes kovasti mahdollisuuksia vaihteluun, kun ostan kotimaista ja hajutonta. Vaihtoehtoja on suunnilleen kaksi ja ostan niitä vuorotellen.

Vaatteissa olen nähnyt valtavasti vaivaa, että olen löytänyt sopivat, joten ostan aina samaa.

Auton merkki on viime vuosina vaihtunut, aiemmin olin siinäkin jumittunut yhteen merkkiin.

Takaisin