Oletko käyttänyt kauppojen laajennettuja aukioloaikoja?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Itse jouduin tänään ekaa kertaa ikinä käydä kaupassa uusien aukioloaikojen puitteissa :nailbiting: Kaupan täti kun olen itsekin, niin en käy koskaan kaupassa esimerkiksi sunnuntaisin tai pyhinä.

Esikoisen ollessa vauva kävin usein kaupassa Prismassa puolenyön jälkeen, koska silloin lapsi nukkui vaunuissa sikeästi, ja sain tehdä ostokset rauhassa ilman ruuhkia. Päiväsaikaan lasta piti vähän väliä olla syöttämässä ja vaihtamassa vaippaa.

Kävin hyvällä omallatunnolla, koska Prismassa oli vapaaehtoisia yötyöntekijöitä enemmän kuin he tarvitsivatkaan.

Kyllä, sunnuntai on meidän virallinen kauppapäivä. Silloin on kiva kierrellä rauhassa Prismassa, kun on perheen kanssa yhteistä aikaa ja ruuhkaa on vähemmän. Toissa joulun alla käytiin vauvan kanssa yöllä ostoksilla kun ajateltiin silloin olevan rauhallista, mutta mitä vielä. Puoli kaupunkia oli ajatellut samoin. :joyful:Pikku ostoksilla tulee piipahdettua milloin vaan.
Omat työaikani ovat mitä ovat, en useinkaan ehtisi normaaliin aikaan kauppaan. Sitäkös äitini paheksuu kovasti, hänen mielestään kaikkien pitää ehtiä kauppaan klo 8-18 välillä. :rolleyes:

Eipä oo tullu käytettyä. Joskus kun asui vielä kaupungissa teini-iässä tuli käytyä tyyliin abc:lla mutta nykyään hoitaa kauppa-asiat mielellään päivä aikaan.

Viikonloppuna saatan käydä nykyisin kaupassa kuuden jälkeenkin. Muuten ei ole tullut hyödynnettyä.

Kyllä, jos jotain unohtuu ostaa tai jotain tekee mieli, voi pistää puolison kauppaan :grin tai jos on ollut kiire päivä eikä aiemmin ole kauppaan ehditty. Myöskin kun töihin palaan tulen varmasti esim. iltavuoron jälkeen itse käymään kaupassa nopeilla ostoksilla.

Olen käynyt, mutta pääasiassa hoidetaan kaupassa käymiset viimeistään alkuillasta. Kun saadaan lapset nukkumaan, haluan todellakin rojahtaa sohvalle enkä lähteä kauppaan. :D Tosin tänään kaupassa käydessäni mietin, että joku kerta voisi olla kyllä kätevää mennä vasta myöhään illalla ihan rauhassa. Saa nähdä, tuleeko tätä toteutettua.

Takaisin