Oletko käynyt tänä kesänä markkinoilla?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko käynyt tänä kesänä markkinoilla?

• Kyllä

Äänet: 2 20.0%
  • En

Äänet: 8 80.0%

• Kaikki äänestäjät
    10

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Itse kävin tänään ensimmäistä kertaa tänä kesänä markkinoilla, niin tuli mieleen, ootteko te muutkin käyneet tai oletteko menossa? :)

Keskiaikaisilla markkinoilla on käyty, kirjallisuuspäivillä (jos ne nyt markkinoiksi lasketaan) ja kesätorilla. Olisi tässä vielä yhdet tai kahdet, joissa voisi käydä.

Vastasin vahingossa ei, vaikka käytiinhän me vintage-markkinoilla. Oli ihana tapahtuma, mutta lapsi ei viihtynyt. Paitsi skoottereita nähdessään. :)

Keskiaikamarkkinoilla tuli käytyä. Se on jokakesäinen must asia. :) Lapsikin tykkäsi, joskaan hetkeäkään ei olisi malttanut odottaa, jos haluttiin jotain katsella.

Joo noita metrilakuja itsekin aina ostan markkinoilta. :grin Toki muikkuja tulee kans ostettua. :grin
Nyt alko tekee mieli metrilakua! Mutta voi että, olen päättänyt etten raskaana lakuun koske. Markkinoilla kyllä olisi silti mukavaa käydä, pitkästä aikaa:)

Mulla ei metrilakut assosioidu kuin vapputoriin. En edes tiedä myydäänkö niitä Turun keskiaikamarkkinoilla. :D Muikkuja kyllä tulee usein ostettua markkinoilta ja wanhanaikaiset karkit vetää kanssa puoleensa. :) Tänä vuonna ostettiin pojalle tikkuomena. Olin aikeissa ostaa itsellenikin, mutta arvelin sitten että saan kuitenkin syödä loput pojan omenasta. Arvasin väärin. :rolleyes:

Takaisin