Oletko hankkinut äitiysvaatteita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jassu2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jassu2

Oman äänensä löytänyt
Tilasin itselleni H&M äitiysfarkut.
Masuni ei vielä ole kovin iso, mutta normi-farkkuja tai muita housujani en enää voi käyttää...
Kokeilin eilen housuja heti kun pääsin kotiin pakettini kanssa ja ahhh kuinka ihanaa!!! Istun nyt tyytyväisenä töissä housujen kanssa jotka vain hellästi halaavat rakasta masuani!

Mitenkäs te toiset? Oletteko jo hankkineet äitiysvaatteita?

ite tilasin nelly.com:sta äitiyshousut. aivan taivaaalliset jalkaan. [:D] taidanki olla sitä mieltä, että käytän raskaudenki jälkeen äitiyshousuja vain .. koskaan ennemmin ei oo housut istunu jalkaan näin hyvin .. [:)]
vanhatki farkut menee kyllä vielä, mutta jostain kumman syystä nappi ei mee kiinni. [:D] mun vatta majailee hirmu alhaalla.
olohousut ja colleget on mahtavat. [:)]
mitä mieltä ootte äitiyspaidoista? ite ajattelisin ne jotenki "turhana" ostoksena. vielä ku nuo vanhat venyy ja menee. hetken päästä voin olla eri mieltä. [:D]

mulla on kahdet h&m:n äitiysfarkut (muita housuja en enää käytäkkää) ja mamaliciousin villakangastakki. Edellinen talvitakki oli niin tyköistuva malli, että äitiystakki oli pakko ostaa.... mut se on kyllä tosi nätti =)

Minunkin oli pakko käydä hakemassa H&M:ltä kahdet äitiyshousut. Ei mene enää kun yhdet vanhat colitsit päälle ja miten ihanalta tuntui kun farkut ei puristanu mistään =) Ja halvat käy hyvin pariksi kuukaudeksi. Tuolta h&m:ltä sain kahdet housut halvemmalla kuin olisin ostanut yhdet äitiysvaateliikkeestä. Joten tyytyväinen olen!
Kotonahan voi käyttää mitä vaan mutta ihmisten ilmoilla on ihan kiva jos voi laittaa kunnon housut.
Paidoista otin yhden kympin "retkun", toivottavasti näillä pärjää koko raskauden.

Talvitakki mullakin tuotti ongelmia kun kaikki ovat joko kotikäyttöön tai sitten nyt jo liian pieniä. Mutta ajattelin selvitä talven silti vanhoilla eli uutta takkia en kyllä raaski ostaa.

joo, noi äitiyspaidat taitaa olla hyvää rahastusta. [:D] housut nyt ymmärrän kyllä, mutta paitoja ku voi käyttää normaalejakin .. ehkä sit ostaa jtn muutamaa numeroa suurempi perus hennespaita loppu ajoille .. [:D]

viime syksynä ostettu talvitakki vetelee viimesiä päiviään mahtumisen kannalta. [:@] ärsyttävää. oon tykänny siitä takista ihan hirveesti ja nyt ei enää mee pian. [:@] ens talvea odotellessa. [:D]

ostin kotikuntani pienestä urheiluliikkeestä uuden ulkoiluasun tätä talvea varten .. kevytvanupuku, joka tais olla viime vuoden mallia. numeroa 40D, eli just hyvän kokonen muuten, mutta vattan kohdalla on sitte kasvunvaraa !! ja tämä 119€ puku tuli maksamaan 47€ alennuksen jälkeen, ei hassumpi ostos yhdelle talvelle .. ;DD

meillä ei tässä kaupungissa oo noiden VeroModan ja H&M:n yhteydessä mtn äitiysvaate osastoa. onhan noita merkkiliikkeitä sitte, mutta ei niistä tee mieli ostaa ku ne on ihan järkkykalliita ..

Yhdet housut olen ostanut kun ei tavalliset enää menneet kiinni (siitä on jo ikuisuus...). Tilasin ne elloksesta. On myös parit itse tehdyt pöksyt jäljellä edellisistä raskauksista, mutta ne eivät kyllä toimi yhtä hyvin kuin nuo ostetut. Äitiyspaitoja sain yhdeltä kaverilta, mutta en ole oikeastaan niitä käyttänyt kun vanhatkin mahtuvat ja niissä tulee jotenkin liian "mammamainen" olo. 

Köyhän naisen masutuubi: leikkaa kittanaksi käynyt trikoopaita kainaloiden kohdalta poikki. Yläreunan voi huolitella, jos jaksaa. Hyvä jatkopala liian lyhyen, ylöspäin pyrkivän puseron alle!

Parit mammahousut on ollut pakko H&M:ltä ostaa kun ei millään meinaa normifarkut mennä näihin turvonneisiin koipiin. [:D] Yhdet normaalit resorivyötäröiset urheilu/ulkoiluhousut ostin myös, menee varmasti hyvin myös synnytyksen jälkeen.
Paitojen suhteen olen pyrkinyt ostamaan vain sellaisia, mitkä menee myös raskauden jälkeen, eli suht tyköistyviä ja normipaidan oloisia. Onneksi kaapista löytyi ennestäänkin jokunen paita&toppi, joita pystyy edelleen käyttämään.
Takki oli pakko laittaa uusiksi, myös H&M:ltä, kun mies ei suostunut lähtemään kaveriksi kirppiksiä kiertämään... [:@][:D]
Eiköhän sitä näillä ostoksilla pärjätä vielä sellaiset 12 viikkoa. [:)]

Mulla on yksi masutuubi ja yksi äitiyspaita joka ei sekään varsinaisesti ole äitiyspaita.

Enkä aio edes ostaa housuja enää tässä vaiheessa kun muutamia vielä löytyy mitä pystyy helposti käyttämään ja uskon että menee loppuun asti.

Takin sain kaverilta joka on isokokoisempi kun minä ja mun masu mahtuu sinnekkin luultavasti loppuun saakka eli siitäkään ei tarvitse kantaa huolta. Kivan näköinen normaali toppatakki :)

Säästän mieluusti noissa rahat ja ostan vaikka vauvalle jotain :)

Muutenkin mielestäni turhaa rahastusta kun puhutaan kuitenkin vaan muutaman kuukauden tarpeista.

Nuo äitiyspuserot tosiaankin tuntuu olevan vaan rahastusta - mutta toki löytyy hienoja malleja joissa leikkaukset on täydelliset jne. Ajattelin kuitenkin sitten hankkia sellaisen imetystopin sitten kun vauveli on syntynyt. Niitä on tosi hyvän näköisiä ja käytännöllisiä.

kertokaa nyt tietämättömälle, että miten noita masutuubeja käytetään?! .. [:D]
kovasti niitä myydään jossain hennesinki nettikaupassa, mutta mikä ihme niiden tarkoitus on ?!? [:D]

tommonen imetystoppi voi olla sit aika kätevä, ettei kaikki näe ku vauva on tissillä. [:D] se kun ei muiden mielestä varmaan oo mtn kovin "mukavaa" nähtävää. en itekkää kattelis . [:D]

Nuo masutuubit jatkaa paidan helmaa kun vanhat jää liian lyhyeksi mahan kasvaessa. Itse en kyllä haaskaisi rahaa noihin h&m:n tuubeihin, sillä ovat aika lyhyitä kaistaleita plus tosi huonolaatuisen oloista kangasta. Jos yhtään on ompelutaitoa niin kangaskaupasta löytyy trikookankaita edullisesti ja niistä saa nopeasti koneella hurautettua tuubeja. Sekin on kyllä kelpo vinkki, että vanhoista joustavista paidoista leikkaa kainaloiden alta poikki niin ei tarvitse välttämättä edes ommella jos ei haittaa, että yläreunaa ei ole käännetty. [:)]

saako noita imetyspaitoja/toppeja jostain muualta kun netistä? netissä oli osa aika hurjan hintaisia meinaa...

Takaisin