Oletko antanut lahjoituksia hyväntekeväisyyteen?

En nyt tiedä onko tämä hyväntekeväisyyttä, mutta sotaveteraanien keräykseen olen aina antanut rahaa. (Kumpikin edesmennyt isoisäni olivat sotimassa)

Olen muutamalle järjestölle ollut kuukausilahjoittajana, nyt tosin hoitovapaan aikana ollut tauolla, pitäisi taas aloittaa. Samoin usein ostan aineettomia lahjoja, jotka tukevat järjestöjen toimintaa. Sydäntä lähellä on erityisesti lasten ja ympäristön puolesta toimivat organisaatiot. Useampi satanen menee vuodessa, enemmänkin varmasti voisi antaa nyt kun palkka alkaa taas juosta hoitovapaan jälkeen.

Ollaan Hopen kautta ostettu paristi joululahja toiveen mukaan sitä kaipaavalle lapselle.:shy:
Mekin ollaan annettu lahjat Joulupuu-keräyksessä. Oon ottanut lapset mukaan ja ovat saaneet valita kenelle (minkä ikäiselle) ostetaan ja mitä. Ymmärtävät sitten että lahjoja ei saa automaattisesti ja että jouluun kuuluu myös antaminen. Hope on mahtava toimija, mutta tuo Joulupuu on niin kätevästi esillä Prismassa ym.

Nyt on muuten taas käynnissä OP:n ja Hopen reppukeräys, siihen on ollaan joskus osallistuttu jos ollaan kuljettu keräyspisteen läheltä.
https://bit.ly/2Zm9CuR

Annan satunnaisesti, jos tulee vastaan helppo tapa lahjoittaa pieni summa. Esim. saatan ostaa roosan (tai muunvärisen) nauhan, kun niitä on kaupassa tyrkyllä tai tipauttaa keräyslippaaseen rahaa.

Joulupuukeräykseen olen osallistunut. Lisäksi olen hankkinut löytöeläintarhalle tarvikkeita ja ruokaa, toimittanut paikanpäälle. Olen avustanut vapaaehtoisena vanhustentalolla ja antanut joskus rahaa sotaveteraanien keräykseen. Roosanauhan olen parina vuotena ostanut. Lapsena toimin WWF:n myyjänä, sieltä sai itellekin aina jotain kivaa pikkupalkintoa. Kuukausilahjoittajana en ole missään ollut.

Silloin tällöin lahjoitan rahaa, lähinnä WWF:lle ja Luonnonsuojeluliitolle yms. Tänä vuonna ostin myös mielinauhan.
Kuukausilahjoittajana en ole missään.
Kirppareilla koitan löytää tavaraa pöydistä, joista raha menee johonkin hyväntekeväisyyteen.

Vapaaehtoistyötä olen tehnyt ( ja teen) paljon.

Unisefille olen kuukausilahjoittajana, menee kätevästi S-bonukset sille tilille, mistä lahjoitus menee, niin ei tunnu, että omat varat siitä mihinkään vähenevät.

Satunnaisesti lahjoitan Hopelle ja Joulupuu-keräykseen. Yleensä Valitsen kohteet niin, että lapset hyötyvät. Niin ja kauneimmat joululaulut kerää aina varoja ja siihen osallistun joka vuosi.

Takaisin