Olen vaan niin onnellinen!!!!!!!!

MariQ

Sukkela juttelija
Joku käänsi jotain nappia? Antoi huumeita?Mitä mulle tapahtuu?Mä oon onnellinen. Niin järkyttävän kiitollinen ja onnellinen kaikesta, että sydän pakahtuu.

Tää on vaan niin uskomaton meininki,kaikki onnistuu,kaikki menee niin putkee, onnistuminen seuraa toistaan! Ja vain siitä ilosta, että mulla napsahti johonkin päin se juttu, kuinka onnekas oon, että kaikki elämässä meni sittenkin just näin, eikä ne jääny noin.Hymyilet yksin kassajonossa, vesijuostessa, autoa ajaessa... Se että sain takaisin sen mikä on mulle tärkeää, ja että mä vaan muistan olla kiitollinen, niin kiitollinen.Ja sanoa sen!

Toivottavasti tää trippi ei pääty ainakaan äkkiä.
Hyvä kutsuu hyvää,sen oon nyt saanut ihan oikeasti ja konkreettisesti todeta.
Pelot väistyy, vaikka joskus ne kolkutteleekin taas, mutta kun ne kohtaa silmästä silmään, ja voittaa ne, se tunne, se tunne kun oot niin voittaja :D


Toivottavasti sinäkin oot onnellinen elämästäsi. Elämä on nyt just,ei "sit kun"--- jos yhtään kuulostaa tutulle.
 
ps. tää on vastaisku potuttaa- jurppii- ketjulle :wink
Toivottavasti säkin oot onnellinen!!! Kerro se muillekin!
 
No kyllä ainakin tätä lukiessa tulee hyvä fiilis :) Kuka ikinä ootkaan, mitä ikinä on tapahtunutkaan niin tää teksti kuulostaa ihanalle ja toivotaan että olotila ja asiat jatkuu mallillaan :)
Ja nämä tälläiset tsemppaa kyllä usein muitakin unohtamaan ne turhat ärsytykset ja negat ja keskittymään olennaiseen ja olemaan onnellisia :):)
 
Ai että miten ihana fiilis!!
Esikoinen tuli eilen 24v, kuopus toissapäivänä 4,5v
Yhdeksäs rakas matkalla ja hänellä toivottavasti on enkelit vartiossa, että pääsee turvallisesti perille.

Esikko tuli juuri käymään omilla synttärikahveillaan, kun eilen jäi vähän matkan päälle haahuileen,kun oli meille tulossa :D

Me aletaan olemaan terveitä sen jälkeen kun ollaan flunssa-kuumeessa oltu kaikki muutama pv.

Kiitollisuuden aiheita on paljon, ja sielu vaan hymyilee :Heartpink:Heartred:love7:Heartblue:Heartpink
 
Miepäs laitan mun ilonaiheita tältä viikonlopulta. Oon saanut viettää mahtavan viikonlopun miehen, tytön ja ystävien kanssa. Sateisesta kelistä huolimatta lauantai oli ihana ja tapahtumarikas. Sunnuntaiaamuna puuhasin keittiössä monen menneen viikon edestä. Iltapäivällä päästiin nauttimaan auringoista ja tytön kaa ulkoilemaan ja moikkaamaan ystäviä. Nyt vietän rauhallista koti-iltaa löhöillen, mikäs sen parempaa :)
 
Tärkeintä on huomata asiat,joista voi OLLA onnellinen!!!!

Tänään mä olen onnellinen siitä, että meidän yhdeksäs lapsi, oli nukahtanut äidin kohtuun niin varhain,ennekuin kasvoi tässä elämässä pientä papua suuremmaksi. Kiitos että hän sai nukkua nyt,eikä myöhemmin.

Itku silmässä ja sydän verta vuotaen mutta pakko olla tästäkin onnellinen

Onneksi mulla on niin rakas mies ja tupa täynnä lapsia.
 
Taitaa olla mulla lääkitys kohdillaan,vaikkei mitää lääkitystä olekkaan, kun päivä kohdun tyhjennyksen jälkeen lauleskelen ja käkätän hulluna kotona meidän jutuille.

Tämä vaan todistaa sen,että se onnellisuus on sellainen ihmeellinen mielentila, mitä ei sitten keikauttanut minun kohdalla enää tämä keskenmenokaan.

Röllykkä mietti aiemmin että mitähän mulle on taapahtunut kun olen näin... no siis ,olin raskaana mikä oli ihan hurjan ihana asia.Toivottu 4 vuotta. Ja sitten se,että hirveän hirveän vaikeiden mutkien kautta, sekä väliaikaisen eron jälkeen, olimme löytäneet viimein todella rakkaudellisen yhteisen sävelen miehen kanssa. Minulle tämä parisuhde asia näyttäytyi oikeastaan suurimmaksi elämää kannattelevaksi asiaksi.

Vaikka meille tuli keskenmeno, minun ja miehen välit olivat jo parantuneet niin lujalle tasolle, ja samaten olimme molemmat oivaltaneet suuria juttuja elämästä ja yhteiselämästämme, että sain häneltä kaiken tarvimani tuen ennen tyhjennystä,ja koko eilisen päivän hän eli mukana viestein minun kokemaa,ja huolehti perheestä.

Eli viimeinkin on niin sanotusti kuun asento kohdillaan, ja elämä soljuu helposti ja onnellisesti ,ja kun näyttää sitä onnea uloskinpäin, jakaa sitä muillekin, niin se palaa itselle,moninkertaisena.

Ja tänään olen onnellinen tästä hyvästä toipumisesta, ja mieheni iloisesta mielestä ja yhteisistä suunnitelmista ja ja ja..

Elämä menee eteenpäin, ei kannata jäädä kyydistä minnekään tienposkeen murjottamaan.

:angel8:angel8:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

MISTÄ SÄ OOT onnellinen tänään???????????????????
 
Ihania sun viestit Ajna! :Heartpink Just tällä hetkellä oon onnellinen siitä, kuinka innoissaan meidän pieni eskarilainen lähti ryhmänsä kanssa metsäretkelle. Ja siitä, kuinka rakastava meidän pieni perhe on. Ja siitä, että aurinko pilkistää välillä pilvien takaa. Pieniä isoja asioita! :happy:
 
Onneksi päätin lähteä eilen päivystykseen näytille kun huippasi ja päätä särki, silloin ei vielä muita oireita.

Lämpö bongattiin päivystyksessä ja lopulta todettiin kohtutulehdus- sopivasti vatsa ja selkäkivut pahenivat siellä sairaalassa.

ONNEKSI menin, sain lääkkeet ja toipuminen voi alkaa! Kunhan vaan alkais ny pian
 
Tällä hetkellä oon eniten onnellinen siitä, että mun paras kaveri on VIHDOIN suomessa! Oli melkein vuoden australiassa... Toivottavasti nyt vaan viihtyy pitkään... :)
 
Onnellinen siitä, kun heräsin hieman aiemmin kuin lapset. Saan rauhassa lueskella foorumia ja hörppiä kahvia ja haaveillä tästä päivästä - ja huomisestakin.
Onnellinen siitä että tänään on kp38/33 ja täti loistaa poissaolollaan - toivotaan neljättä :Heartred
Onnellinen siitä että huomenna on perjantai,lapsilisät - ja viikonloppu jolloin tuhlata ne :D
Onni on pieniä asioita, joskus niitä pitää osata etsiä suurennuslasin kanssa, mutta kyllä niitä on joka päivässä ja hetkessä :Heartpink
 
Vaikka ois kuinka huono päivä ni aina oon onnellinen ja kiitollinen tuosta meidän taaperosta :Heartred
 
Mä oon onnellinen koska mies on kesälomalla, koska pääsen aamuisin lenkille kahdestaan koiran kaa, koska yritetään uutta vauvaa, koska minulla on ihana perhe ja koska tänä vuonna tuli hyvä omena ja marja sato:) Onnia on arki rakkaiden kanssa❤️
 
Mä oon onnellinen koska mies on kesälomalla, koska pääsen aamuisin lenkille kahdestaan koiran kaa, koska yritetään uutta vauvaa, koska minulla on ihana perhe ja koska tänä vuonna tuli hyvä omena ja marja sato:) Onnia on arki rakkaiden kanssa❤️

Aamen!:grin:)
 
Mistä sun onni kumpuaa, miksi ja miten "pystyt" olla onnellinen? Eihän kenenkään elämä esteetöntä oo, kuopatonta kellään. Mutta se miksi joku kaatuu kuoppaan, miksi toinen loikkaa yli ja saa siitä vielä lisää voimaa ja iloa, miksi..

Muhun vaikuttaa tää parisuhde todella paljon. Olen vaan sellainen ihminen. Tai sitten tämä yhteys miehen kanssa on sellainen, joka pitää mun järjissäni ja onnellisena. Kun meillä ollut vaikeita aikoja keskenämme, kun emme kertakaikkiaan ole älynneet miten toisen ihmisen kanssa ollaan ja eletään, ne on ollut elämäni vaikeimpia juttuja, ja elämän valo on ollut todella kiven alla.

Tai ehkä minäkin viimein ymmärsin etten voi vaatia että joku asia aina "tekisi" minut onnelliseksi, vaan se on se oma mieli ja olotila,jonka haluaa pitää. On helppo vajota synkkyyteen, syyttää jotakuta muuta. Vaikeampaa on kirkastaa ajatuksensa ja nähdä itsensä siinä keskipisteessä vaikuttamassa omaan onnellisuuteensa.

:Heartbigred
 
Tai ehkä minäkin viimein ymmärsin etten voi vaatia että joku asia aina "tekisi" minut onnelliseksi, vaan se on se oma mieli ja olotila,jonka haluaa pitää. On helppo vajota synkkyyteen, syyttää jotakuta muuta. Vaikeampaa on kirkastaa ajatuksensa ja nähdä itsensä siinä keskipisteessä vaikuttamassa omaan onnellisuuteensa.

:Heartbigred
Ajna mä olen oppinut saman tässä kymmenen vuoden yhdessä olossa. Edelleenkin on ylä ja alamäkeä mutta ollaan opittu tunnistamaan toistemme rajat joiden yli ei mennä. Ja kunnioitus, se on tärkeää. Kaikesta ei olla samaa mieltä - eikä tarvikkaan, riittää että molemmat antaa toisen olla eri mieltä, ei halveksu tai väheksy sitä millään tavalla. Kompromisseja tehdään puolin ja toisin.

Mulla onni tulee varmaankin siitä että vaikka on vaikeaa välillä niin tiedostaa että elämä on tässä ja nyt, voi välillä murjottaa ja surkutella mutta sitten nokka pystyyn ja eteenpäin, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi murehtimiseen.

Jos voi tehdä murheille jotain - tee. Jos ei, niin miksi murehtia?

Mikään onni ei kestä ikuisesti niinkuin ei mikään murhekaan, joten kärsivällisesti yli esteiden ja muistetaan iloita ja olla onnellisia kun ei suurempia murheita ole :)
 
Olen edelleenkin onnellinen, olen perusonnellisessa tilassa. Paljon ikäviä juttuja on tässä nyt ollut, jotka ovat hiivuttaneet parhaimman kiillon.Stressi yrittää hypätä niskaan koko ajan ja on pidettävä silmät kirkkaina ja mieli fokusoituneena, jotta pärjää tässä nyt.

Aika. Aika on myötämielinen. Se auttaa asiassa kuin asiassa.

Kun muutto on ohi, stressin saa pois, niin varmaan se paras hehku palaa silmiin ja "taas on lääkitys kohdillaan"
 
Hei, on tosi mukava lukea tekstejä mistä toiset on tullu iloseks/onnelliseks. Huomaa itsekkin olevansa onnellinen!
Liikaa tulee luettua negatiivisia asioita.. Itse super onnellinen ihanasta aurinkoisesta syyspäivästä, ystävistä, kolmesta ihanasta murusta, jotka ovat jälleen terveitä! Ja saatiin uus asunto!! Kyllä asiat vaa lutviutuu ja elämä kantaa!
 
Takaisin
Top