Vauvaa "tehtäessä" harrastimme päivittäin seksiä. Mutta kun koitti päivä, jolloin tajusin olevani raskaana, seksi loppui kuin seinään. Huono olo, väsymys, kuumuus ja hormonit saivat mielenkiintoni lopahtamaan kaikkeen hellyyteen.
Jopa pieni hali iljetti. Olimme koko odotus-aikani ilman mitään intiimiä. Harvoin tuli oloa, että haluis halia...
Vauva on nyt 2,5 kuukautta. Vieläkään ei olla peittojen alla muuta tehty, kun nukuttu. Edelleenkään ei kiinnosta halia/suukotella, yök!
Kysymys siis teille, MITEN saan seksihaluni takaisin?
Turha ehdotella mitään leluja tai voiteita, ei toimi mulla.
Tuntuu myös, että koko rakkaus mieheen on lopahtanut, kun vauva vie kaiken ajan. Vauva on elämässäni ykkönen, kaikki muu tulee sitten myöhemmin..
Kuitenkaan kaikesta huolimatta, erota en haluaisi.
Mies on ihan hienosti (erilainen mies ;)) kestänyt selibaatti ajan, mutta nyt alkaa itseäkin mietityttää jo, että miten saan oman itseni takaisin tähän maailmaan. Mun maailma on tällähetkellä pelkkää vauvaa. Miehestä on tullut vähän kun... kämppis! :/
En tiedä ymmärskö kukaan selitystä, selvennän kyllä jos ei.
Apua kuitenkin todellakin kaipaan!!
Jopa pieni hali iljetti. Olimme koko odotus-aikani ilman mitään intiimiä. Harvoin tuli oloa, että haluis halia...
Vauva on nyt 2,5 kuukautta. Vieläkään ei olla peittojen alla muuta tehty, kun nukuttu. Edelleenkään ei kiinnosta halia/suukotella, yök!
Kysymys siis teille, MITEN saan seksihaluni takaisin?
Turha ehdotella mitään leluja tai voiteita, ei toimi mulla.
Tuntuu myös, että koko rakkaus mieheen on lopahtanut, kun vauva vie kaiken ajan. Vauva on elämässäni ykkönen, kaikki muu tulee sitten myöhemmin..
Kuitenkaan kaikesta huolimatta, erota en haluaisi.
Mies on ihan hienosti (erilainen mies ;)) kestänyt selibaatti ajan, mutta nyt alkaa itseäkin mietityttää jo, että miten saan oman itseni takaisin tähän maailmaan. Mun maailma on tällähetkellä pelkkää vauvaa. Miehestä on tullut vähän kun... kämppis! :/
En tiedä ymmärskö kukaan selitystä, selvennän kyllä jos ei.
Apua kuitenkin todellakin kaipaan!!