Oivoi.

mahiiiw

Jostain jotain jo tietävä
Mulla on niiiiin ällöttävän miehinen olo [:D]
Röyhtäilee, piereskelee ja sit vielä tekisi kokoajan mieli isoa pihviä mihin upottaa hampaansa (myös aamupalaksi) [:D]
 
Juu samanlaista täällä [:D] Kävin just kaupassa ostamassa kaks mikropizzaa ja pari levyy suklaata. Ja tavat on aikamoiset. En nyt jatkuvastee,mut mikäs tässä on ollessa..[;)]
 
hei joo, miul on iha sama juttu, tekee mieli syyä siis jatkuvasti, vaikka raskaus on viel tosi alussa! melkein 2 tunnein välein..tää on iha kauheeta!
toivottavasti tää ahminen rauhoittuis jossai vaihees, koska tää on vähä ahdistavaa..
 
Tässä on huvittava ristiriita; tässä sitä ollaan naisellisemmassa tilassa, mitä voi kuvitella ja silti tuntee olonsa miehiseksi [:D]
 
voi kuule, täällä ilmavaivat on olleet ihan kauheet, sukkahousuja olen pitänyt korvissa saakka turvonneen vatsan takia jo alusta lähtien. ja miettiny samalla että mitähän tää kaikki tekee meidän seksielämälle...... [:D]
 
Joo ilmavaivat ovat tuttuja! Aiemmin olen kauhistellut, kuinka muut ihmiset (siis oma mies ja perhe) paukuttelevat vähän väliä, sillä mä en ole koskaan ollut sellainen. Nyt ovat osat vaihtuneet [&o]
 
Takaisin
Top