oiretta..juu

martsa75

Silmät suurina ihmettelijä
on ollut tosiaan alavatsa hieman outo..paineen tunnetta.ja hieman vuotoa oli eilen.tänään tasan 5 viikkoa täynnä.eilen tein testin ja oli plussaa.neuvolantäti käski olla huolimatta vuodosta ja pienestä kuukautiskivun kaltaisesta nipistelystä.kuuluu asiaan.silti jännittää,että onko kaikki ok.kun ekan neuvolakäynnin sain vasta 9 tammikuuta.tämä on tällainen iltatähti.on jo tyttö 15v,poika 12v.en muista että tällaisia oireita olisi ollut aiemmissa raskauksissa.no,ikääkin on jo 37

Mulla on joka raskaudessa ollut ensioireina se että tuntuu siltä että menkat alkaisi hetkenä minä hyvänsä.  Eli just sitä alamahan kipuilua, turvotusta, ärtyisyyttä, kuumaa aaltoa...  Vuotoa ei tosin ole ollut mutta monella kaverilla ollut sitä kiinnitysvuotoa.

Mulla ollut vastaavanlaisia oireita, kuten tunne siitä, että kuukautiset voisivat alkaa minä hetkenä hyvänsä (menkkakipumaisia vihlaisuja alavatsassa) mutta eipä ole kuukautisia näkynyt, kummallista paineen tunnetta alavatsassa, mielialan vaihtelut, väsymys ja uupumus eli voisin nukkua kellon ympäri sikeästi, mutte edelleen väsyttää (kahvin voimalla pysyy hereillä tai voi olla haukottelematta muutamaan tuntiin).. Tässä on nyt minun muutamia oireitani ja viikkoja on nyt kasassa noin 5, et tosi alussa ollaan. :)

no niin.joulukuisen keskenmenon jälkeen ollaan sitten uudelleen raskaana.viikkoja nyt kasassa 5.saman verran,ku edellinen meni kesken..hieman pelottaa,että miten nyt jatkuu.mutta elämä on vaan sellaista,ettei sitä koskaan varmaksi voi sanoa mitään.mutta silti olen onnesta taas kerran sykkyrälläoireet tuntuu hieman erilaisilta kuin viimeksi.paineen tunnetta kyllä alavatsalla.ja etomaan on ruennut vähäsen.ja jos nää tissit vielä enemmän kipeytyy..ni paitaa ei pidetä päällämutta ihanalta tää tuntuu!

Takaisin