Oireita ja oireita..

Kyfi5283140

Vasta-alkaja
Moikka :D

Kyselempä vähän täältä teidän kokemuksia jne.
Meillä ei ole ollut ehkäsyä käytössä n. 3kkteen.(kumi) viime menkat alko 15.12 ja säännölliset on ollu menkat. Nyt eilen eli 12.01 ois pitäny alkaa vaan ei alkanut menkat. Ihan onneton määrä tuli vaaleanpunertavaa verta(maanantaina) pikkuhousunsuojaan, menkkamaista juilimista on ollut ja nekin loppu eilen illalla.
Tein eilen rfsu:n raskaustestin ja negaa näytti, en kylläkään aamu pissasta kun ei kerinnyt piättämään :D eli oottelenko mä ny kuin kauan niitä menkkoja ennenku tohin tehä uuen testin. Nuoremman pojan kohalla kävi niin että tein 2 nega testiä ja sit soitinki jo suoraa tkhon ja pyysivät labrassa käymään pissatestissä, ja kappas..plussa :D(menkat myöhässä melkeen 2 kk tuollon)

Mun oireita on ollut:
Etova olo useamman viikon
Hajuaisti tosi voimakas
Ei maistu saunaolut(mikä on ihme!!)
Väsy
Hikoilu yöllä
Voimakas paineen tunne alamahassa istuessa ja maatessa
Säryt nivusissa

Auttakkee <3

Kuulostaa tosi lupaavilta nuo oireet ja itse oottelisin ehkä pari päivää ennenku tekisin seuraavan testin :)
Toivotaan plussaa sulle <3

Niin ja mulla tuli vaaleenpunertavaa veristä vuotoa kuukautisten aikaan kun olin raskaana. Meni kyllä sit myöhemmin kesken mut en usko et johtu siitä vuodosta kun kävin ultrassa rv 6+ ja kaikki näytti hyvältä ja rv 7 + meni sit kesken..

Takaisin