Oireista, kokemuksia vastaavasta tilanteesta?

mamma1992

Oman äänensä löytänyt
moikka! Elikkäs Lopetin e-pillerit kesken laatan viimekuussa 26.8, raskautumisen toivossa, toista siis kuumeillaan :)

Ennen kun söin pillereitä kuukautiseni tulivat aina joka kuun 7 päivä. Kun alotin pillerit (kerkesin syödä vain 1 kokonaisen laatan) menkkani tulivat siis viime kuussa 11 päivä.

No nyt sitten tänään 10. päivä minulla tuli kamalat menkkakivut ja ikäänkun kamala kramppi vatsaan, ettei pystynyt hädin tuskin seistä, vaan piti levätä hetken aikaa jotta se menisi pois.

No nyt sitten parina viime päivänä minulta on tullut kellertävää limaa, aika sitkeää. Mietin että mitähän tämä nyt on?? onko tämä nyt joku myöhäinen ovulaatio? vai merkki raskaudesta?? Minulla on ollut myös kamalaa selkäsärkyä alaselässä, kylkien repimistä, ja nyt on flunssa päällänsä.

Tein eilen ovistestin ja se näytti molemmat viivat yhtä vahvoina, samoin tänään.. raskaustestin tein tänään aamulla aamuvirtsasta mutta se oli nega.. mitähän tämä nyt sitten voisi olla?? Onko kenelläkään kokemuksia! toivottavasti olisin raskaana :)

Kiitos jos jollain voisi olla joku järkevä ehdotelma tähän tilanteeseeni tai omakohtaista kokemusta! :)

Mulla samaa "oireilua"! Tässä pähkäilen kans mistä johtuu..

Pari päivää ennen menkkojen alkamista oli kamalaa menkkakipua, joka säteili alaselkään. Kesti pari kolme tuntia... Nyt on vaan "menkkamaista kipua", joskus enemmän, joskus vähemmän. Muitakin "raskausoireita" on, kuten väsymys, mielialavaihteluja, ruokahaluttomuutta, huimaus yms..

Netissä ainakin näytti olevan että ovistesti näyttää positiivista herkemmin silloin kun on raskaana? ootko tehny raskaustestiä?

Tein ite testin torstaina (illalla), mutta negaa näytti. Huomenna kokeilen uudestaan jos ei menkkoja kuulu. Muutenkin tuntuu että välillä ajattelee että "en mä nyt raskaana oo", mut toisaalta miettii että "kyllähän nää oireet on ihan selkeet"! Ota nyt tästä sit selvää... ei kai se selviä kuin odottelemalla?

Takaisin