Oireettomuus huolestuttaa..

K

-Kirby2Z5

Vieras
Moi,
mulla menossa viikot 16+3 ja oireet ovat loppuneet jo useampi viikko sitten kuin seinään enkä aina edes muista olevani raskaana. Onko muilla vastaavanlaista? Vielä reilu viikko ennenkö on seuraava neuvola, joten huolestuttaa kyllä melko lailla..
 
Ei kaikilla ole oireita, mulla loppui pahoinvointi vkolla 12 ja sen jälkeen jonnekin vkolle 20 saakka ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia. Sitten alkoi tuntua pikku hiljaa vauvan liikkeet ja kohtu alkoi kovettua aina välillä. Nyt menossa rv 40 ja kyllä on tuntemuksia :wink!! Odota ihan rauhassa vaan, kyllä niitä tuntemuksia ilmaantuu viimestään vikoilla viikoillla. Mua rauhotti aina välillä se, että sanoin itselleni, että murehtimisella ei ole minkäänlaista ehkäisevää vaikutusta mahdollisiin ongelmiin, joten sama olla murehtimatta!!Onnea odotukseen!!
 
Mä muistelen myös, et ne oireet katosi kaikki yhdessä välissä - muistaakseni juurikin joskus rv 12 -> Sitä kesti jokusen viikon, kunnes alkoi ne pienet töytäisyt ja kuplinnat tuntua päivä päivältä selvemmin (joskus rv 18?) ! :) Tsemppejä odotukseesi!
 
Kiitos molemmille vastauksesta. Täytyy vaan odotella rauhallisin mielin ensi viikon neuvolaa, jolloin näkee että kaikki on kunnossa. Olisi jo mukava tuntea pikkuisen liikkeet, mutta eiköhän nekin sieltä pikkuhiljaa tule.
 
Mulla loppui pahoinvointi kuin seinään viikolla 13. Sitä ennen oksensin tosi paljon joka päivä. Ja kaikki oli hyvin. Tsemppiä!
 
Takaisin
Top