Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletko ollut ihan täysin oireeton alkuraskaudessa? Minulla tänään 6+0 ja ei ole _mitään_ oiretta. Huolestuttaa kun ei ole vatsassa tuntemuksia eikä rinnoissa
Pahoinvointeja ei ole tullut yhtään ikävä. Vaan sitä tunnetta kun pieni kasavaa kylläkin... Kävitkö ultrassa yksityisellä vai maltoitko odottaa neuvolan kautta järjestyneeseen?Tuossa vaiheessa itselläkään ei ollut vielä mitään tuntemuksia ja tuli tehtyä koko paketillinen testejä. Kyllä ne oireet sitten sieltä tulivat ja kestivätkin raskauden loppuun asti. Ei hätää, kaikki on varmasti hyvin. Itsellä ainakin oli alkuun vaikea uskoa että olin edes raskaana. Pahoinvoinnin iskeminen ja loupulta pienen näkeminen ultrassa veivät epäilykset.
Joo ei ole ikävä.. oksennuskammosta ainakin pääsi eroon.. Jotenkuten maltoin odottaa neuvolan ultraan. Ja tietysti sykkeiden kuuleminen neuvolakäynneillä auttoiPahoinvointeja ei ole tullut yhtään ikävä. Vaan sitä tunnetta kun pieni kasavaa kylläkin... Kävitkö ultrassa yksityisellä vai maltoitko odottaa neuvolan kautta järjestyneeseen?
Olikos teillä miehellä mitään raskausoireita? minulla lapsen isää ruuat kuin minuakin etoivat ja hän jopa oksensi alkuvaiheessa vaikka oli satojen kilometrien päässä. Pesänrakennusvietti on kai suht yleistä myös miehillä.Joo ei ole ikävä.. oksennuskammosta ainakin pääsi eroon.. Jotenkuten maltoin odottaa neuvolan ultraan. Ja tietysti sykkeiden kuuleminen neuvolakäynneillä auttoi
Oho! Tämmösestä en oo kuullukaan. Ei meillä kyllä ollut. Synnytyksen jälkeen olikin sitten tunteet pinnassa jonkun aikaaOlikos teillä miehellä mitään raskausoireita? minulla lapsen isää ruuat kuin minuakin etoivat ja hän jopa oksensi alkuvaiheessa vaikka oli satojen kilometrien päässä. Pesänrakennusvietti on kai suht yleistä myös miehillä.
Annat sitten mahd. seuraavassa raskaudessa ne oksennukset miehen tehväväksi... Meillä mies kävi jopa lääkärissä+labrakokeissa syyn selvittämiseksi, kun pelättiin saaneen ulkomailta jonkun supersalmonella tms pöpön. Valitettavasti johtuu "vain " raskaudesta, oli lääkäri hieman hänelle hymyillen todennut...Oho! Tämmösestä en oo kuullukaan. Ei meillä kyllä ollut. Synnytyksen jälkeen olikin sitten tunteet pinnassa jonkun aikaa
Noinhan sen pitäisikin mennä niin olisi reiluaAnnat sitten mahd. seuraavassa raskaudessa ne oksennukset miehen tehväväksi... Meillä mies kävi jopa lääkärissä+labrakokeissa syyn selvittämiseksi, kun pelättiin saaneen ulkomailta jonkun supersalmonella tms pöpön. Valitettavasti johtuu "vain " raskaudesta, oli lääkäri hieman hänelle hymyillen todennut...
Ja ehkäpä myös ne liitoskivut ja selkäsäryt voisi myös heille siirtää. Mieluusti olisin luopunut myös parin tunnin välein tapahtuneista vessakäynneistä.Noinhan sen pitäisikin mennä niin olisi reilua