Oireet!

Laskurin mukaan tänään 5+5. Onko muille ilmestynyt finnejä? Normaalisti mulla on tosi vähän mitään näppyjä mutta nyt rinnuksissa ja yläselässä on tosi paljon ihan pieniä valkopäitä. Turvotus on aivan järkyttävää. Vielä ei onneksi ole huonoa oloa tullut. Ekassa raskaudessa oksensin 1kk ennen laskettua vielä..
Joo mulla alko naama kukkimaan aivan täysiä ihan aluksi! Toki e-pillereiden lopetus jo itsessään teki sen, että akne teki comebackin naamaan, selkään ja rintaan, kun pillereillä oli oikeastaan vain satunnaisia näppyjä naamassa silloin tällöin.

Mulla myös etova olo alkoi eilen ja jatkunut nyt sitten koko eilisen ja tämän päivän :No Evil Monkey:

Mulla on oikeastaan aikalailla, närästystä, vatsan turpoamista ja vihlontaa jos teen äkillisiä liikkeitä ja sitten nämä finnit 😅 Kummallisen pirteä myös olen ollut. Jotenkin niin vähän oireita että hieman pelottaa jopa

Hei mullakin on finnejä ihan hassuissa paikoissa, jossain olkapäissä ja selässä lähinnä. Enpä oo edes ajatellut että raskaushan sen saattaa aiheuttaa! 😁

Täälläki etova olo ollu nyt oikeestaan maanantaista asti. Aamusta ihan ok olo ollu kun herää mutta sitten iltaa kohden pahenee olo😐 Maha on turvonnu kauheesti, voi olla osa syynä et ni nopeesti tullu esiin kun edellisestä raskaudesta on nyt just vuosi😅 niin enhä mää ollu ihan kerinny saada kaikkia lisä kiloja edes tässä välissä pois. kovasti ens viikkoa ootan että näkisi onko elämää🙈

Takaisin