Noin viikolla kuus olen. Oireita ollut kiinnittymisestä asti. Ekana tuli alavatsan ajoittainen vihlonta, sitten huomasin et ruumiinlämpö koholla, noin 37, välillä paleltaa. Noin viikko kiinnittymisestä tuli tosi kipeet rinnat. Tällä viikolla jomottanut välillä alaselkää kuten menkoissa. Vatsa on ollu kipee ja aamuisin ja iltaisin löysällä jo puolitoista viikkoa. Niin ja väsymys iskee herkemmin. En ihan koko ajan ole väsynyt mut sit kun olen niin paljon väsyneempi kuin ennen. Herätessä usein etova olo. Ai niin, maha mulla on tosi turvonnut, sekin alkoi aika pian kiinnittymisestä.
Melkein kaikki nää menis mulla menkkaoireista, olinkin plussaa asti varma et menkat tulossa, tarkistan vaan testillä. Tiedän lähes varmasti hedelmöittymisajan niin oon osannut seurata kroppaa, ehti tuossa lähes vuoden yrityksen aikana oppii kropan tuntemaan sillee et vaikka menkkoja odotin niin aavistelin et vois jotain muuta olla meneillään. Niin sit olikin :) Muut oireet menee ja tulee aaltoillen paitsi kipeet rinnat.