Oireet vähentynyt kummallisesti

Kyfi9446040

Vasta-alkaja
Rv 8+1 ja varhaisultrassa kävin 6+1 silloin näkyi jo syke, oireita lievä pahoinvointi, kova väsymys ja arat rinnat nyt muutaman päivän ajan pahoinvointia ei juurikaan ole ollut ja väsymys vähentynyt.. voiko olla keskenmeno? Mitään veristä vuotoa ei ole ollut. Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja kovin tietämätön vielä asioista..

Ota huomioon etteivät jotkut odottavat tunne minkäänlaisia oireita. Toiset sylkevät sisuskalunsa ulos loppuun asti.. Yleensä pahoinvointi vähenee alun jälkeen. Itselläni ei ollut kuin iso väsymys alussa, n 3 kk ja tietysti poltot lopussa. Välissä olin energinen ja todella hyvinvoipa. Nauti!

Jos ei kipuja tai vuotoja ole eikä tule, niin voit rauhassa nauttia vähä-oireisesta raskaudestasi :)

Kaikki voi olla ihan kunnossa, oireita tulee ja menee :) itsellä vaan on niin huono kokemus, että varhaisultrassa 8+5 sikiö oli kuollut 8+0, eikä mulla ollut mitään kipuja tai vuotoja tms.. :/ mut mulla oli silti ollu sen viis päivää raskausoireita vaikka oli kesken mennyt..

Itsellä oli raskauden alussa kovasti oireita, mutta välissä päiviä jolloin ei tuntunut mitään tai päiviä jolloin oireet olivat lievempiä. Älä mieti oireita, ne ovat yksilöllisiä tuntemuksia raskaudessa, eikä niiden perusteella voi päätellä raskauden tilasta mitään erityistä. Paljon Onnea ja Ihanaa odotusta sinulle :)

Takaisin