Oireet raskausaikana

rrro

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuiset 2024
Onko teillä jotain oireita nyt raskausaikana?

Mä huomaan, että oon kärsynyt alaselkä kivuista melkein viikon, heti plussasta lähtien.

Mulla alkoi jo ennen plussaa menkkamaiset jomottelut mahassa ja rintojen arkuus joita tietysti ensin luulin vaan perus menkkakivuiksi. Mutta aikalailla heti plussasta alkoi noiden em. lisäksi aika jäätävä turvottelu ja väsyttänyt on kyllä normaalia enemmän. Ruokahalu on vähän heitellyt jo tässä lyhessäkin ajassa, joinakin päivinä on tuntunut että on jatkuva nälkä mut toisaalta maha tuntuu täyttyvän normaalia nopeammin ja helposti tulee tosi täysi olo, vaikka olisi syönyt vasta osan normaalista annoksesta. Selkäkipuja mulla on normaalisti melko usein, mutta oudosti tuntuu että ne on taas tässä raskausaikana väistyneet taka-alalle :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mulla alkoi jo ennen plussaa menkkamaiset jomottelut mahassa ja rintojen arkuus joita tietysti ensin luulin vaan perus menkkakivuiksi. Mutta aikalailla heti plussasta alkoi noiden em. lisäksi aika jäätävä turvottelu ja väsyttänyt on kyllä normaalia enemmän. Ruokahalu on vähän heitellyt jo tässä lyhessäkin ajassa, joinakin päivinä on tuntunut että on jatkuva nälkä mut toisaalta maha tuntuu täyttyvän normaalia nopeammin ja helposti tulee tosi täysi olo, vaikka olisi syönyt vasta osan normaalista annoksesta. Selkäkipuja mulla on normaalisti melko usein, mutta oudosti tuntuu että ne on taas tässä raskausaikana väistyneet taka-alalle :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Samaistun kyllä tähän ruokahaluun! Oon muutenkin semmonen tunne/dopamiini syöjä että en syö jos ei tee mieli vaan on sit mielummin nälässä :D.

Onpa hassu että on vaihtunut siihen ettei oo selkäkipuja, mutta mielummin näinpäin!!

Olin jo unohtanut edellisestä alkuraskaudesta mutta siis sellainen krapulainen pöhnä olo joka päivä! Ei siis selkeä väsymys vaan joku aivosumu. Ei oikeastaan muita oireita.

Mulla oireina menkkajomottelut ja alavatsakivut. Nämä alavatsan tuntemukset olleet viikon, mutta menkkajomottelut vasta plussan jälkeen. Jomottelua ollut aikaisemmissakin raskauksissa. Vielä ei pahoinvointia tai muuta, onneksi.

Mulla ollut menkkajomottelua päivittäin plussasta asti ja heräilen super aikaisin joka aamu. Eilen illalla oli myös melkoinen turvotus mutta tänään laskenut. Toivottavasti pahoinvointia ei tulisi.

Takaisin