Mua ärsyttää, koska meillä on epäily kohdunulkoisesta raskaudesta ja tämän vauvan ajoitus olisi ollut niiiin täydellinen. Olisin saanut hyvän äitiyspäivärahan, esikoisen ensimmäinen koulukesäloma olisi järjestynyt ja olisipa vielä voinut opiskella äitiysloman ohella, jolloin opintorahakuukausia olisi voinut säästää äitiysloman loppuun ja elää kotihoidontuen sijaan aikuisopintorahalla. Sen sijaan, että saadaan meidän täydellisesti ajoitettu vauva, mies vetää jarrut pohjaan. "No ei sitä nyt sitten voi tehdä, kun se on taloudellisesti tosi kannattamatonta." Aarghs! Ja ikäkin jo vyöryy pelottavasti vastaan ja mä en saa vauvaa enää ikinä.
Ja kaiken lisäksi kaikki meidän kaverit lisääntyy ja mun täytyy nyt sitten ihastella heidän vauvojaan ihan kuin kaikki olisi ihan ok. Ja minkä takia kaikki muut vain lisääntyy tosta noin vaan ja mulle tulee jo toinen keskenmeno (jos kohdunulkoinen voidaan sellaiseksi luokitella)? Tämä on niin väärin!
Ja kaiken lisäksi kaikki meidän kaverit lisääntyy ja mun täytyy nyt sitten ihastella heidän vauvojaan ihan kuin kaikki olisi ihan ok. Ja minkä takia kaikki muut vain lisääntyy tosta noin vaan ja mulle tulee jo toinen keskenmeno (jos kohdunulkoinen voidaan sellaiseksi luokitella)? Tämä on niin väärin!