Odotuskuvaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kysyjä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

Kysyjä

Vieras
Oletteko käyneet tai suunnitelleet käyvänne odotusajan valokuvauksessa? Mitä tykkäsitte? Oliko rahan ja panostuksen arvoista?

Olen pohtinut, koska haluaisin kerrankin hyviä kuvia muistoksi. Hinnat vähän hirvittää, kun pitäisi samaan aikaan säästää vanhempainvapaata varten.

Oletteko käyneet tai suunnitelleet käyvänne odotusajan valokuvauksessa? Mitä tykkäsitte? Oliko rahan ja panostuksen arvoista?

Olen pohtinut, koska haluaisin kerrankin hyviä kuvia muistoksi. Hinnat vähän hirvittää, kun pitäisi samaan aikaan säästää vanhempainvapaata varten.
Mä haaveulin, ja jätin menemättä. Otettiin kotosalla itse kuvia. Käytiin sitten6kk vauvan kanssa perhekuvassa, joka oli näin jälkikäteen hyvä ratkaisu.

Mä kävin aikanaan ja on ihania muistoja ainutlaatuisesta ajasta ja ollut lapsen kaa kiva katsoa kuvia ja kertoa että vauva on eka äidin masussa jne 🥰 itselle ne on todella arvokkaita ja rakkaita kuvia vaikka itse raskausaika oli ihan hirveä 😅😇
Aina voi ottaa puolison kanssa tai jonkun kaverin jos haluaa säästää 🥰 ei oo pakko olla kuvaajan ottamia ☺️ meillä kaveri napsi perhe kuvat meistä vauvamasun kanssa 🥰

Me käytiin ammattilaisella raskausajan minikuvauksessa ja sit vastasyntyneen kuvauksissa. Vaikka tuli otettua ite kuvia, niin koen ite että on tärkeää että on noi "hienot" kuvat otettu, vaikka en ees tässä vauvameiningissä oo saanut teetettyä niitä vielä.

Takaisin