Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eipä hirveästi, kun kofeiiniton maistuu yhtä hyvälle.Yleisessä ketjussa keskuteltiinkin jo kahvista - tuottaako joku muu päänvaivaa/pohdintoja?
Itsellä tuli tuo yrttiteebänni yllätyksenä, onko kellään ehdotusta mitä voisi riskittä juoda syysiltaisin kun tekee mieli lämmintä?
Tämä on mullakin riskinä kun nälkäsyys varmaan taas lisääntyy. Herkästi tulee sitten himoja ja sortumisia sen sijaan että söis vaan ylimääräsen kunnon välipalanEniten mua mietityttää sokerikoukkuun palaaminen, liian helposti tulee nyt syötyä suklaapatukoita ”koska vaan teki mieli” tai ”oli stressaava tilanne”nää on kostautunu mulla aiemmin mut pääsin pitkäksi aikaa eroon kun liikuin säännöllisesti. Heti repsahtelee nyt kun liikkuminen ollu vähäisempää kun älykellon mukaan sykevälivaihtelu on ihan pohjalukemissa, ehkä edelleen viime viikon flunssan takia tai sit tää on vaan raskaudessa pysyvämpi olotila
![]()
Mä oon ollut yllättynyt siitä, että vaikka oon ihan älytön sokerihiiri, niin nyt ei tee mieli yhtään mitään makeaa.Nautin tästä kyllä ihan satasella! Suolaista sit tekee mieli kyllä senkin edestä.
![]()
Pitää testata tuota kahvia. Ja jos vähän miksailee normikahvin kanssa niin pysyy kofeiinimäärä suosituksissaMä oon tykännyt Zoegasin kofeiinittomasta kahvista.Kallistahan tuo on, mutta itsekään kun en minkään juhla mokan ystävä ole, niin tuo kyllä maistuu ja ihan kunnon kahvilta.
Pitää tulla jakamaan teevinkkejä, jahka saa niitä testattua enemmän!
Pitää testata tuota kahvia. Ja jos vähän miksailee normikahvin kanssa niin pysyy kofeiinimäärä suosituksissa. Täälläkin siis yksi tummapaahtoisen ystävä ja pienimuotoinen hifistelijä
![]()
Hei mä kävin ostamassa tätä ja tää on mun mielestä ihan hyvä! Kiitos vinkistä :)Mä joskus kokeilin kofeiinitonta elämää (vaikka tosiaan oon vuosia juonut vaan sen yhden kupin kahvia aamuisin). Pauligin se Los Angeles-kofeiiniton oli muistaakseni ihan kelpo myös, ainakin helposti saatavilla.
Joo nuo yrttiteet on pannassa, kun kaikki yrtit ei raskaana ole turvallisia käyttää ja kaikkien yrittisekoitusten sisältöä ei tunneta kunnolla. Tokihan jos jokaisen yrtin oikeasti saa eriyteltyä ja ne ovat turvallisia raskaanakin nauttia, niin ei taida olla ongelmaa.Oliko se nyt siis niin että kaikki ei tee-teet eli yrttihaudukkeet on pannassa? Kun en juuri muuta "teetä" juo. Tosin harvoin noitakin. Earl grey ei mene itsellä alas. Valkoisesta tykkään, mutta sekin yleensä maustettuna jollain yrtillä tms.
![]()
Joo, mä oon kaivannut erityisesti cappuccinoa ja eilen aamulla ostin tästä tehdyn cappuccinon Kaffasta töihin mennessä, oli kyllä tosi hyvä!Oi tätä pitääkin kokeilla! Kaffa Roasterylla on muutenkin hyviä kahveja ollut, jospa tämäkin.