Joo-o, sanopa muuta! Itekin oon ihan tylsistyny, kun kaikki kaverit on töissä / opiskelemassa niin harvemmin saa päivällä edes kahviseuraa.
Mulla oli suunnitelma vuokrata kaikki mielenkiintoset katsomatta jääneet elokuvat. Mutta nyt en jaksakaan kattoa niitä ku tulee pää telkkarista kipeäksi.
Kirppareilla voi luuhata ja katella vauvalle kamoja, vaikka kaikki oiskin jo ostettuna: jos iskee ostosmania niin ei tuu kalliiksi. Tai jos ei jaksa paljoa olla jaloillaan, niin neuloa sitte vaikka itse jotain kivaa.
Netissä tulee roikuttua aika paljon. Aattelin ottaa tässä joku päivä ja tilata digikuvista paperikuvia. Tulis samalla käytyä vuosien valokuvat läpi ja fiilisteltyä vähän tuota elettyä elämää ja suhtautua siten vauvan tuloon.
Joku neuvoi, että kannattaa tehä ruokaa valmiiksi pakkaseen että sitte ku vauva huutaa käsivarrella ei paljo tee mieli alkaa vääntää alusta asti itselle ruokaa. Tänään aionki tehä kaalilaatikkoa varastoon.
Ja viimeinen suunnitelma, jos vauva ei ala ilmestyä laskettuna aikana, on hankkitutua paikkaan, jossa lapsiveden meno on varmasti kaiken nolointa tai hankalinta. Esim. uimahalliin, sovituskoppiin, torille, teatteriin, sienimetsään jne. Silloinhan se synnytys varmasti käynnistyy.
Tsemiä ja jaksamista!