Odottajia Tampereelta? :)

Kyfi0422630

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Olen vasta aloittanut täällä, ja hieman hakusessa vielä nämä viestien kirjoittamiset ym.
Mutta olen siis 30-vuotias ja odotan toista lastani, laskettu aika on 27.6. Esikoinen on 2v 3kk.
Olisi kiva saada mahdollisesti ihan liveseuraakin samalla suunnalla asuvista, joten jos olet Tampereelta, niin ota yhteyttä :)

no mä oon melkein :) asunu ny 2,5v hämeenlinnassa mutta sitä ennen ikäni tampereella,ja viäkin miellän itteni enemmän tamperelaiseks kun hämisläiseks :grin ilves on uskontoni ja sitärataa :p:grin tampereella käyn usein kun siä on porukat,sisko ja ystävät ja koulujutuissa pitää viä ravata,graduryhmää ym harmia.oon siis 34v ja ekaa odottelen :)

Kiva että meitä on löytynyt edes muutama! :) olisko teillä intoa/halukkuutta perustaa faceen ryhmää jossa vois jutskailla ja jakaa näitä raskaus- ja lapsiperheen asioita ja ehkä sitten myös tavata livenäkin? :)

Kyllähän tuo facebook-ryhmä kiinnostaa :) Mulla kun ei liiemmin kaveripiirissä ole mammatuttuja. Ja näkeminen ilman muuta kiinnostaa myös.

Heippa!
Täältä löytyy myös tamperelainen mamma. Olen 28-v jo yhden pojan (1,5v) äiti. Toisen lapsen la on 30.6. Facebookki ryhmä kiinnostaa myös :)

- mammax2

Mä voisin yrittää sellaisen ryhmän tehdä (jos osaan :D). Varmaan salainen ryhmä olis hyvä? Mä yritän huomenna ehtiä kattoon sitä ja tuun sitten infoamaan miten kävi ;)

Tosin jos jokunon ennestään sellasia tehnyt niin voi ilmoittautua myös vapaaehtoiseksi :)

No niin, saisin sen ryhmän luotua, mutta se vaatii ilmeisesti sen että ryhmään haluavat ovat kavereita. Joten jos pyydän teidät kaveriksi siksi aikaa että saan lisättyä ryhmään? Vai keksiikö joku muun keinon? :) laittakaa nimenne (ja tuntomerkit jos facessa monta samannimistä) mulke tänne yksityisviestillä, niin koitetaan päästä alkuun :)

Moikka!
Täältä löytyy myös ensimmäistä lastaan odottava tästä Tampereen läheltä, Sastamalasta. Olen 28v. ja laskettu aika on 30.6. :)
Face-ryhmä kiinnostaa myös, joten laitan yksäriä :)

Takaisin