Odottajia Savon alueella?

Lenox

Jostain jotain jo tietävä
Löytyyköhän täältä meijän palstoilta mahollisesti ketään samoilta suunnilta?
 
mie mie mie!!! [:D] Mä jo täs kaipailinkin seuraa..tosin aika uusi ihminen tällä palstalla olen enkä kauheesti ole tietonen mistä päin nämä muut ovat. Millonkas sulla LA mahtaa olla ja mihinpäin suuntaat synnyttämään? itsellä la 12.2 ja mikkeli olis paikka jossa pienokainen pitäs putkauttaa [:)]
 
joo itelläni on vasta 25.3 LA, aika alussa tää raskaus, kerkee viel tapahtua vaikka mitä, mut jos kaikki hyvin menee, niin mikkelii sitä pitäis itekkin mennä synnyttämään sitten ens keväänä.. :) ootkos sie jostain mikkelin läheltä?
 
täällä! [:)]
miulla 17.3. LA ja Mikkelissä kans ois tarkotus synnyttää.
 
Tää olis Pohjois-Savosta, Kysiin synnyttämään aikanaan.
 
Miu:  Saatetaa ehkä nähä samalla synnystys osastolla! :)
        Itekkin menen mikkeliin sitten ens keväänä synnyttämää.
 
Hupsis: Heips! Täällä ollaan, hengissä vielä, oli tossa helkkarin paha flunssa, ja kurkkukipuakin oli, mutta onneks alkaa jo vähän helpottaa, huomenna ois eka neuvola, saa nähä kui siellä käy.

Kuis siulla on siellä menny?
 
mikäs miulla täällä köllötellessä masun kanssa :)
kouluun meneminen jääny aika huolella, mut eiköhän tää tästä.

onneksi ei ollut tuo paljon kohuttu possuflunssa :o
 
Moi Lenox!
 
Sori, kadotin tän sivun jonnekin ja eikä tässä oo ollu kauheesti aikaa sit ettiä tätä kun on ollu muuttoo ja vaikka sun mitä, mut nyt onneksi löysin taas tän :D
Juuh, mikkelin lähellähän mä asustan, välimatkaa joku 70 kilsaa. asutkos sinäkin jossakin mikkelin lähettyvillä vai ihan mlissä?
 
Hei PikkuPapu!

Joo tällä hetkellä asustellaa mikkelissä, mutta oli tossa suunnitelmissa et jos muutettais tonne kymenlaaksoon...
 
Hei Lenox! no mikäs teidät sinne kymeenlaaksoon sit tempaisee? [8|] Miten olet muuten voinut raskautesi aikana? Itsellä alkoi keskiviikkona iskias hermo temppuilemaan ja nyt sit päädyin sairaslomalle sen takia! [:@]
 
Takaisin
Top