odottajia Pohjois -Savosta ?

Täällä :). Tehdäänkö tännekin oma lista?
3.8. Yxvaan, 2.&3. vauva
 
16.8. inja, 29, 1. vauva

2 yötä ultraan! Nyt siis jo 12+1.
 
Ai niin, pitikö nää lisätä peräkkäin!

3.8. Yxvaan, 2.&3. vauva
16.8. inja, 29, 1. vauva
 
Minäkin oon mukana :)
Oho karkas.. :D

Eli nasunina/29.8./kys/4.
 
Muokattu viimeksi:
Näyttää meitä alkukuun odottajia olevan useita. Saa nähdä miten samaan aikaan ollaan tositoimissa :)
Infinity / 36 / 2.8 / KYS / ensimmäinen
 
Minä synnytin esikoisen KYSillä 12/14 ja tykkäsin kyllä. Kätilöt olivat mukavia ja kannustavia, sekä salissa että osastolla :). Nykyään synnytykset tosin taidetaan hoitaa uudella puolella, siellä en ole vielä käynyt.
 
Mulla on takana kolme synnytystä kysissä ja oon ollu tyytyväinen kaikenkaikkiaan. :) tosin viime kerralla kätilö oli hieman tympee ja pihtas epiduraalia :D en oo mäkään sillä uudella puolella ollu joten siltä en osaa mitään sanoa :)
 
Ootteko kaikki salaisessa ryhmässä? Mä juttelisin paikallisia asioita mieluummin siellä :)

Mä oon käyny uudella vauvateholla. Ne tilat on kyllä ihan huiput! Tehohuoneet on tosi isoja perhehuoneita. Lapsivuodeosasto taitaa olla sitä vanhaa puolta vielä? Näin muistelisin. Jos on samassa paikassa kuin ennen, niin oon ehkä käynyt sielläkin. Synnytyssaleissa en oo koskaan käynyt.
 
Mä oon salaises :) mä oon synnyttänyt 2012 kysissä ja kokemus herättää edelleen aika ristiriitaisia ajatuksia..
 
Pullottaja 37 10.8. ensimmäinen. Mun mielikuvat KYS:n uusista tiloista on ihan positiiviset, toivotaan että myös tulevat kokemukset...
 
Takaisin
Top