Odottajia PK-seudulta?

Marie90

Oman äänensä löytänyt
Olisi kiva tutustua muihin odottajiin pääkaupunkiseudulta :)
Itse asun tällä hetkellä vantaalla, mutta muutto  olis helsingin puolelle kesän lopussa!
 
Marie90:lle vinkkinä seuraava (miksei myös muillekkin)
Tuolla joulukuun odottajissa on heitä paljonkin ja ovat jopa treffanneet ihan livenäkin pari kertaa ja seuraavaa tapaamistakin jo suunnittelevat, sinne siis vaan rohkeasti mukaan! (itse en ole mukana kun en asu pk-seudulla)

Maajo
 
Minä asustelen Vantaalla eli kaipa sitä voisi sanoa että pääkaupunkiseudulla [:D] Muuttoa ollaan kyllä suunniteltu muualle päin vantaata tai sitten keravalle.
 
Kyllähän tuo sopii! [:)] Juurikin mietin että onkohan tuo minun s-posti profiilissa. No jos ei niin tässä on tuo henk. kohtanen: mmj_88@hotmail.com
 
Heippa Marie90!
 
Asun Helsingissä ja olen 31 v. Laskettu aika on netin mukaan 8.3. tarkentuu kait ens viikon neuvolassa tai sen jälkeen ekassa ultrassa.
 
Sä taidat olla mua vähän edellä? Milloin sulla laskettu vai ootko siirtynyt helmikuisiin?
 
Muillekin heippa ja ois kiva tutustua ja jakaa kokemuksia.
 
 
 
missäpäin helsinkiä asut nyytinkantaja? mä asun pajamäessä pitäjänmäen vieressä. mullakin ikää 31v.
 
Tulitikku: Voitais laittaa privattiviestiä jossain vaiheessa tässä kun ultra takana ja sitten voi kertoa vaikka koko maailmalle asiasta. Asun Kannelmäessä, eli aika lähellä [:D].
 
Takaisin
Top