Odottajia Imatra-Lappeenranta-suunnilta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuiks
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuiks

Satasella mukana keskusteluissa
Tulipahan luettua tuolla yhestä keskustelusta kun monilla ystävät kaikkoaa kun tulee vauvauutisia.
Noh, itelläni ystävät sattuvat asumaan aika kaukana eikä heillä oo ajankohtasta oikei nää vauvajutut.
Tuskin sit jaksavat nii paljo kuunnellakkaa näitä juttuja saati sit kaikkee edes ymmärrä mistä puhuu..
Niimpä siis aattelin rohkastua ja kysellä täällä josko sattus olemaan tältä suunnilta muita odottajia tai vaikkapa tuoreita vanhempia? Olis kiva höpötellä jonku muunki ku oman miehen kanssa näistä vauvajutuista ja siis jospa vaikka sais uusia samassa tilanteessa olevia ystäviä
Joulumasua ite kasvattelen imatralla ja ensimmäine siis tulossa.

Hei Tuiks!

Mie oon alkujani Lappeenrannasta kotoisin ja käyn siellä edelleen noin kerran kuussa. Tällä hetkellä asustelen Hyvinkäällä. Mutta itse olen myös juttuseuran tarpeessa. Myös mesessä ja facebuukissa voisi olla kiva pitää yhteyttä jonkun odottajan kanssa ja vaihdella kuulumisia.

Meikälikasta kyllä juttuseuraa saa.. [:D]

No mikä jottei! facebuukki taitaa olla ahkerammassa käytössä ni voispa siellä törmätä.  Nyt on kiirus mutta voinpa pistää vaikka tietoa yksityisellä viestillä tässä kuha kerkiän ja ossaan! :D

Takaisin