Odottaja, hehkutko?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teillä raskauden hehkua?

Itse en ole tällaista huomannut. Mutta pari tuttua on ollut sitä mieltä että hehkun. Veikkaisinpa että kyseessä on psyykkistä hehkua. Onnellisuutta vauvan tulosta, joka näkyy ulospäin. :)

Nyt viikko 21 menossa ja varsinkin alussa oikein vitsailin että sitä hehkua odotellessa kun olo oli kaikkea muuta kun hehkuva :grin Mutta uskon että tietty onnellisuus ja tyyneys voi kyllä välittyä kasvoilta/olemuksesta jne :)

En varsinaisesti hehku, toisin näppylät joita tuli ennen raskautta ja varsinkin alkuraskaudesta on kadonnut, eikä uusia ole tillut. Kaikkea muuta vaivaa nyt loppuraskaudessa senkin edestä, että olo on kyllä kaikkea muuta kuin hehkeä :grin

En kyllä hehku mielestäni ja lähinnä pahoinvoivan näköinen varmaan olen kun pahoinvointi sen kuin vaan jatkuu täraskauden edetessä :angelic:

Ei kyllä täälläkään hehkuta, naama kukkii kun teini-ikäisellä(kokoajan pahemmin) ja pahoinvointi välillä ihan järkyttävää :rolleyes:
Rv 13+4.

En ihan tiedä mitä sillä raskauden hehkulla tarkoitetaan, olen aika vähän eläissäni ollut tekemisissä raskaana olevien kanssa, ja edellisistä kerroistakin on jo se n. 15v aikaa, niin en muista sellaista havainneeni aiemmin. Eilen totesin kyllä itse peilistä katsottuna, että iho näyttää jotenkin kirkkaalta ja "hehkeältä" (nyt siis menossa 14+3). Itse pistän tämän kyllä sen piikkiin, että alkuraskauden ällötys vettä kohtaan taitaa nyt olla ohi, ja kylmä vesi maistuu taas niiiiin hyvälle, että nesteytys alkaa olla taas paremmin kohdallaan :laughing002

Hahah, ei todellakaan mitään teitoa mistään hehkusta. Pää pöntössä 24/7 ja tuskanhiki kiiltää kun vatsassa kiertää. :hilarious: Akne kukkii, turvotus ja lisäkilot...ahh ihanuutta. :Heartpink

Hehku oli kyllä kaukana. :grin Erityisesti ensimmäinen puolikas raskaudesta oli molemmilla kerroilla hirvittävää jatkuvan pahoinvoinnin, oksentelun ja väsymyksen kanssa. Hiukset oli rasvaiset, finnejä ilmaantui, olo oli ihan rätti... Kun pahin pahoinvointi meni ohi, alkoi myös olo vähän freesaantua, ei ilmestynyt finnejä, hiukset voi paremmin ja muutenkin oli fyysisesti parempi olo. En kyllä sanoisi silti hehkuneeni, koska mielialakaan ei loppuraskauksissa ollut mikään paras mahdollinen.

Takaisin