Odotatko kesää?

Odotatko kesää?

• Kaikki äänestäjät
    19

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Minä todellakin odotan. Tuntuu, että talvi olisi jatkunut jo ikuisuuden. En jaksaisi enää lunta ja jäätä ja kylmää. Toki kevätkin on kiva, kunhan vain alkaisi kunnolla.

Minä pidän kaikista vuodenajoista joten ei ole syytä kiirehtiä kesää kohti eikä toisaalta surra sitä, että talvi on päättymässä. Nyt on juuri sopiva aika.

Kyllä talvi voisi vielä jatkua. Se on suosikkivuodenaikani. Jos nyt talvea ei saada pitää voisi sitten tulla kesä nopeaan. Kevät nimittäin on inhokkini.

Todellakin! Rakastan lämpöä<3 kivempi tytön kanssa ku ei tarttee tunkee niin paljoa päälle. Aurinko tuonu jo ihanaa kevään tuntua :)

Todellakin! Mä toivon että tästä kesästä tulis yhtä pitkä ja kuuma kuin viime vuoden. :happy:

Ihanaa että oli kunnon talvi mutta kyllä sitä kaipaa jo enemmän lämpöä ja aurinkoa, ja että saa keventää ja vähentää vaatetusta, helpompi lastenki kanssa lähteä liikkeelle keväisin ja kesäisin kun vähemmän puettavaa!

Odotan kyllä! Kesällä on niin ihanan helppo lähteä pihalle lasten kanssa, kun ei tarvitse pukea montaa vastekerrosta päälle, jolloin lähteminen on nopeeta. Ylipäätänsä lämpö, valo ja aurinko on se mitä kaipaan tällä hetkellä tosi paljon. :Heartred

Mäkin kaipaan sitä, että saa vain lähteä ovesta ulos kiskomatta ensin hiki hatussa vaatteita taaperolle ja itselle. Tulee paljon enemmän vaihtoehtojakin, mitä ulkona voi tehdä, esim. ihan vain leikkiä hiekkalaatikolla.

Olin ajatellut, että talvella voi rakentaa lumilinnoja ja -ukkoja pojan kanssa, mutta katin kontit. Lunta on kaikkialla metri, niin rakennapa siinä sitten. Odotan kovasti, että saadaan leikkikentät ja ulkoilureitit takaisin käyttöön.

Mullekin kelpaisi ikuinen kesä. Talvi on kaunis silloin kun on kunnolla lunta, mutta se pimeys ja liukkaus ärsyttävät vuosi vuodelta enemmän. Ja talvisin iskevä atopia, aargh. Keväällä sitten meinaa tukehtua katupölyyn. :wtf:

Joo viimeisin kesä oli kyllä aika hurja, itse en lopulta enää edes nauttinut siitä jatkuvasta kuumuudesta. Mikä siinä on kun koskaan ei ole hyvä:hilarious:

Todellakin odotan, täällä pikkuhiljaa päivälämpötilat jo 18-20 muutama viikko vielä ja ollaan 25-30 päivisin :joyful: Mä niin nautin kesästä, lämmöstä,uimisesta. Suomen talvea/ talvea yleensäkään en kaipaa.

Kesässä on sekin ihana juttu, että silloin meillä on yhtäkkiä kotona monta kertaa enemmän tilaa kuin nyt. Nimittäin kun pihalla voi olla koska vain ja kuinka kauan vain ja siellä riittää tekemistä, tuntuu se siltä kuin olisi monta "huonetta" lisää. :) Sinne voi vain siirtyä samoin kuin sisällä huoneesta toiseen ilman järkyttäviä pukemissessioita keitetyksi spagetiksi muuttuneen taaperon ja karkuun juoksevan tahtoikäisen parissa.

Takaisin