Odotanko vaiko en?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mitähäntästäajattelisi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

mitähäntästäajattelisi

Vieras
Perjantai/lauantain välisenä yönä tuli tehtyä ensimmäinen positiivinen raskaustesti. Lauantaina päivästä toinen ja edelleen positiivista näytti. Silti verikokeissa raskaustesti näytti negatiivista ja tämä tapahtui myöhemmin Lauantai päivänä.

Sama toistui tänä aamuna, positiivista näytti edelleen vaikka kaikki posi tulokset on haaleita ollukin niin silti ne on erottanut.

Toivoin, että verikokeen avulla olisin saanut varmuuden asiaan, mutta se antoikin lisää kysymyksiä. Hirv epävarmuus, että onko vai eikö.

Onko muille käynyt samoin ja mistä teillä ollu silloin kyse?

En keksi mitään syytä, miksi raskaus ei näkyisi verikokeessa. Uskoisin siis, että valitettavasti et ole raskaana. 😕 Raskaustesteihin tulee harmillisen usein viivanpaikka, joka voi näyttää hennolta plussalta.

Hei!

Mun on pakko päästä kysymään teiltä, et mitä veikkaatte, mikä tilanne mulla on. Pohjustan tilannetta seuraavaksi.

Söin 6,5vuotta cerazette pillereitä, ja menkat jäivät pois kuudeksi vuodeksi. Yhtäkkiä menkat alko ja kesti 3vk. Sain primolut n kuurin jonka jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja vuoto loppui 9.8. Jätin pillerit 12.8 ja olin suojaamattomassa yhdynnässä 14/15/16.8. Onkohan mahdollista, että olisin tullut raskaaksi? En siis koskaan tunne ovulaatiota.

Hei!

Mun on pakko päästä kysymään teiltä, et mitä veikkaatte, mikä tilanne mulla on. Pohjustan tilannetta seuraavaksi.

Söin 6,5vuotta cerazette pillereitä, ja menkat jäivät pois kuudeksi vuodeksi. Yhtäkkiä menkat alko ja kesti 3vk. Sain primolut n kuurin jonka jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja vuoto loppui 9.8. Jätin pillerit 12.8 ja olin suojaamattomassa yhdynnässä 14/15/16.8. Onkohan mahdollista, että olisin tullut raskaaksi? En siis koskaan tunne ovulaatiota.
Kukaan ei pysty sanomaan, oletko ovuloinut tuon pitkän vuodon aikana vai et. Yleensä vuodon alusta laskettuna ovulaatio on noin kp 14 eli pari viikkoa vuodon alkamisen jälkeen.

Itsestäni tuntuisi kyllä aika epätodennäköiseltä, että noin pitkän vuodon aikana tulisi ovulaatio (en ole lääkäri, ihan mutua), ja vuodon loppumisen jälkeen ovulaatio olisi tullut aika pian (viikko vuodon loppumisen jälkeen), jos olisi tuosta suojaaamattomasta yhdynnystä tärpännyt. Joudut kuitenkin vain odottelemaan, mitä raskaustesti (tai seuraavat menkat) kertovat.

Takaisin