Tein tänään aamupissasta glearblue raskaustestin, testiin sitten ilmestyi toinen todella haalea viiva mutta oli kuitenkin ihan silmin nähtävissä! Miten tämän voisi nyt tulkita?!
Mulla näytti samalla lailla parina kertana, negatiivisia molemmat loppujen lopuksi.
Sitten aloinkin ostamaan 'raskaana - ei raskaana' -testejä ja sitten olinkin jo raskaana :D
Voiko noinkin haalea viiva todella tarkoittaa plussaa?
Olen kuullut ettei haaleatakaan viivaa ilmesty ellei raskaushormoonia ole veressä?
Pitää tehdä parin päivän päästä toinen testi tai käydä ottamassa lääkärissä verikoe!
Tuntuu niin epätodelliselta että siihen todella ilmestyi viiva vaikka haalea onkin!
Kyllä sanoisin että se on plussa! Onnitelut :)uusi testi parin päivän päästä jos epäilyttää, minunkin liuskani näyttivät tuolta, mutta kolmas testi oli jo ihan selkeä
Tänään tein aamupissasta apteekin oman raskaustestin ja kyllä kai tämän voi jo plussaksi laskea :) nyt pitääkin alkaa totutella siihen ajatukseen että meille tulee vauva, onhan tätä jo odotettukkin! toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti ja kaikki menee hyvin :)
Onnittelut! Mulle tuli myös ensimmäiseen testiin todella haalea viiva, mutta parin päivän päästä toinen testi näytti selkeästi plussaa. Olen käsittänyt myös, että sitä toista viivaa ei tule ellei ole raskaushormonia kropassa.
Onnittelut! Mulla tuli tosi haalea viiva ensimäiseen testiin, juuri ja juuri erotti,, mutta olin niin alussa silloin ettei ihmekkään. Lähinnä on ihmetelty ettei näyttänyt nega ensimäinen testi. Viis testiä kaikenkaikkiaan tein kunnes uskoin, että perkele, raskaana ollaan. :) Nyt mennään 17+4 :)
Minulla oli aika vaaleita kaikkien testin viivat.. Ne oli niitä halpistikkuja niin en millään uskonut, ekan tein torstaina, toisen ja kolmannen lauantaina samasta pissasta.. Sit vielä keskiviikkona piti tehä clearbluen digitesti ennenkuin uskoin ja uskalsin soittaa neuvolaan. :D nyt 12+1 menossa..
Oi täälläpäs oli tullut vastauksia! Odotin tuosta testistä vielä muutaman päivän niin saatiin testiin kaks yhtä tummaa viivaa :) kyllähän täällä ollaan ihan onnensa kukkuloilla, nyt viikkoja 7+4 ja innolla odotetaan ekaa neuvolaa ja ultraa :) esikoista odotetaan!
Kiitos :) mukaan ei pitänyt testata näin aikaisin, enkä todellakaan odottanut plussaa (useampi kuukausi yritystä takana) mutta jotenkin vaan tuli pakonomainen tarve testailla ja tommoset sieltä pamahti :D kovasti jännittää ja pelottaa kuinka käy, pysyykö pienoinen matkassa. .. :/